Just-Me Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Akkurat nå står jeg mellom Spica og Hero. Personlig liker jeg designet og UI på Hero noe bedre. Hva mener dere? Vel jeg har hatt begge og syntes Spica er tvert i gjennom bedre på alt også design spesielt i den hvite modellen. Den største forskjellen er skjermkvaliteten, batteritid samt man får Android 2,1 kontra 1,6 på Hero (stor forskjell) Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Søren, nå fikk du meg i skikkelig tvil Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Akkurat nå står jeg mellom Spica og Hero. Personlig liker jeg designet og UI på Hero noe bedre. Hva mener dere? Spica. Bra pris, lavere vekt, offisiell Android 2.1, raskere prosessor. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Akkurat nå står jeg mellom Spica og Hero. Personlig liker jeg designet og UI på Hero noe bedre. Hva mener dere? Spica. Bra pris, lavere vekt, offisiell Android 2.1, raskere prosessor. Hvilken andriod har Hero og hvor stor forskjell er det på prosessoren til Spica? Lenke til kommentar
oddi Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Der var den hvite versjonen av Spica bestilt Ble 1256,- inkludert frakt og 12mnd telenor super på mshop.no (telenor har kampanje, så selv om det står at det er 200 i etableringsgebyr før du bestiller, så får du beskjed om at etableringsgebyret er gratis når du fyller inn info til telenor). Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Hvilken andriod har Hero og hvor stor forskjell er det på prosessoren til Spica? Hero har 1.5, tror jeg. Prosessoren på Hero er 528 MHz mot 800 MHz på Spica http://pdadb.net/ind...1=2033&id2=1954 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Der var den hvite versjonen av Spica bestilt Ble 1256,- inkludert frakt og 12mnd telenor super på mshop.no (telenor har kampanje, så selv om det står at det er 200 i etableringsgebyr før du bestiller, så får du beskjed om at etableringsgebyret er gratis når du fyller inn info til telenor). 1226 inkl frakt og binding fra telenor.no Endret 23. mai 2010 av srbz Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hvis jeg kjøper telefon med Telenor og ber om opplåskoden. Vil dette være en fysisk kode? Skal jeg taste den inn et sted, eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hvis jeg kjøper telefon med Telenor og ber om opplåskoden. Vil dette være en fysisk kode? Skal jeg taste den inn et sted, eller hvordan fungerer det? Du taster den inn ved start med ditt andre simkort i telefonen men du får hjelp av telenor til dette.. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hvis jeg kjøper telefon med Telenor og ber om opplåskoden. Vil dette være en fysisk kode? Skal jeg taste den inn et sted, eller hvordan fungerer det? Du taster den inn ved start med ditt andre simkort i telefonen men du får hjelp av telenor til dette.. Burde jeg dra til en telenor forhandler og be de gjøre det? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hvis jeg kjøper telefon med Telenor og ber om opplåskoden. Vil dette være en fysisk kode? Skal jeg taste den inn et sted, eller hvordan fungerer det? Du taster den inn ved start med ditt andre simkort i telefonen men du får hjelp av telenor til dette.. Burde jeg dra til en telenor forhandler og be de gjøre det? Nei du bare ringer kundeservice så gir de deg trinn for trinn hva du må gjøre (veldig enkelt) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Du kan spørre om hjelp hos en forhandler dersom du synes det er vanskelig, men det er fullt mulig å gjøre selv. Hvis du ringer Telenor og ber om operatørlåskoden får du samtidig veiledning til hvordan den skal låses opp. Har låst opp flere titalls telefoner selv og kun støtt på ett problem (tror det dreide seg om en garantisak, telenor brukte ihvertfall en uke eller to på å rette det). Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hvor mye koster det dersom man vil bryte bindingen med abo. Super?? Tenker å kjøpe Spica men kjøper meg ut med engang evt. Endret 27. mai 2010 av kesse Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Hvor mye koster det dersom man vil bryte bindingen med abo. Super?? Tenker å kjøpe Spica men kjøper meg ut med engang evt. Hvorfor i alle verden skal du gjøre det? Tror bruddgebyret så tidlig ligger på 900,- Lenke til kommentar
kesse Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Fordi jeg flytter til utlandet, så er greit å kvitte seg med faste regninger fra norge.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Er på jakt etter ny telefon, er det Samsung I5700 Galaxy Spica dere diskuter? http://www.amobil.no/artikler/samsung_i5700_galaxy_spica/74631 Ser den har litt dårlig lyd på samtaler, noen som har merket dette? Uansett tror jeg at jeg går for den i morgen! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Er på jakt etter ny telefon, er det Samsung I5700 Galaxy Spica dere diskuter? http://www.amobil.no/artikler/samsung_i5700_galaxy_spica/74631 Ser den har litt dårlig lyd på samtaler, noen som har merket dette? Uansett tror jeg at jeg går for den i morgen! Det er den vi diskuterer ja, jeg har ikke merket noe dårlig lyd jeg bruker speaker veldig mye og denne har vært strålende også der. Tips billigst hos Elprice uten abn 1599,- men de har få igjen.. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=42178&cid=6637 Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Det er den vi diskuterer ja, jeg har ikke merket noe dårlig lyd jeg bruker speaker veldig mye og denne har vært strålende også der. Tips billigst hos Elprice uten abn 1599,- men de har få igjen.. http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=42178&cid=6637 Takker for svar og tips på pris. Men fant den på Elkjøp Tiller i dag til 50 øre med Djuice abn. til 175 kr/mnd med 45 øre i ringetid. Så stikker nok og henter en i morgen tidlig Edit: Den elpricemobilen ser da litt aktuell ut likevel. Den til 1599 har TL i benevnelsen, hva betyr det? Endret 27. mai 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hvorfor vil du betale 12*175 = 2100 kr for den når du kan få den for under 1300? Du finner nok garantert et minst like bra abonnement uten mnd.avgift. edit: Kan tippe at TL betyr "Telenor Låst" (grammatisk korrekt "Telenorlåst"). Det blir egentlig gjetning. Det er relevant når den selges uten binding, for Telenor sin ordning med gratis opplåskode gjelder bare hvis mobilen er bundet til et abonnement. Kjøper du en låst telefon uten binding, er den låst i ett år med mindre du kjøper opplåskoden. Endret 27. mai 2010 av srbz Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Jau, da har jeg kjøpt en spica som erstatter for min uendelig trege og kjedelig LG990. Gleder meg. Og for en pris! 1100kr er jo helt sykt for en android 2.1 mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå