storken Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jess, da har det seg slik at jeg har fått en hel liter med konjakk som jeg egentlig ikke likte. Har sett litt rundt på hva det kan blandes med for å få en mer akseptabel smak, men det er sjelden noe mer enn oppskriften på disse sidene - jeg vil altså høre litt mer om hva den smaker/enkel å lage osv. Så om du har litt peiling på drinker, eller bare har smakt en drink basert på konjakk som definitivt slo ann, skriv her! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kongepjolter!!! Fenomenal drink med champagne og cognac. Jeg har sett den blandet med en sukkerbit og en bitter sak som er rosa i farge også. Tror navnet begynner på A....... Bitter. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Den som begynner på A er Angostura. Selv drikker jeg Sidecar for å bli kvitt cognac eller bruker den til å flambere Endret 22. mai 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Den som begynner på A er Angostura. Selv drikker jeg Sidecar for å bli kvitt cognac eller bruker den til å flambere Der kom den ja. Takk. Og hvis man liker denne drinken så vær veldig forsiktig da den smeller i panna som dynamitt. Den er uhyggelig potent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå