nikk0 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Heisann. Skal til å kjøpe kombi kartplotter/ekkolodd til båten min, en Sandvik 28, og lurer på om jeg MÅ kjøpe kart og? Eller finnes det tilgjengelig på nettet? Ser at prisene på kartene varierer fra 1000,- til 3000,-. Noe jeg synes er utrolig dyrt for kartene, da alle kart ligger åpent på nettet for de som vil laste ned og printe de ut selv. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 "åpent på nettet for de som vil laste ned og printe de ut selv." ?? Trodde man måtte kjøpe sjøkart jeg... uansett..! -hvor på nett? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Nei, vist man kan ta til takke med "papirkart", så kan de lastes ned fra Statens Kartverk, statkart.no .. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ta til takke med "papirkart" da vell, og ikke syt over at teknologi koster. Vi har kart til 2.000 + plotter til 9.000, såå.. Digitalt kart fra Lindesnes til Trondheim for 2.000 vil jeg ikke si er utrolig dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå