inaktiv000 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har kodet litt for Android, men skulle gjerne hatt en god "gjennomgang" mer enn tutorialene til Google. Finnes det en webside eller bok å anbefale? Er greit nok kjent med Java, og godt kjent med C fra før. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.amazon.com/Android-Programming-Books/lm/R3IDV45VDVAY3M Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Takk, hvilken av de kan du anbefale? Jeg så på en som var i "beta"-utgave, usikker på om det er tingen edit: det var Hello, Android. Kanskje ikke så dumt, dersom jeg får nyeste når den er ferdig. Endret 22. mai 2010 av cecolon Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Er det fornuftig å bruke java til å lage android apps? Vurderer også å lære meg å programmere i android, og kan litt java fra før. Skal dog begynne med c++ på skolen til høsten, og derfor kan også dette være aktuelt. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Ja, Java er nok førstevalget for vanlige applikasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Lærte selv ganke mye av denne boken: Professional Android Application Development Er en ganske god bok for å komme igang! Ellers så har du vel ikke mange andre valg enn å kode i Java hvis du vil lage apps til Android =) Endret 4. juli 2010 av Slettet+9817234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå