sjokoen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei, finner ikke ut av hvor jeg skaffer meg drivere til denne, ser på http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx men finner ikke ut av noe, vet ikke hvilken serie det er osv, noen som kunne hjulpet? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Først velger du operativsystem Deretter velger du "Radeon" Til slutt velger du "Radeon HD 5xxx Series PCIe" Vips! Det var vel ikke så vanskelig? Lenke til kommentar
sjokoen Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Først velger du operativsystem Deretter velger du "Radeon" Til slutt velger du "Radeon HD 5xxx Series PCIe" Vips! Det var vel ikke så vanskelig? ehm, du er sikker på dette er rett? la dem inn og age of conan sier jeg fortsatt ikke har driverne installert, det var de som notifiserte meg i første omgang, og detaljene er bugget ingame pga dette Endret 22. mai 2010 av sjokoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Du lasta ned Full ATI Catalyst Suit og installerte den? Valgte rett operativsystem? 32bit / 64 bit Fordi det er helt rett det som srbz sa... Endret 22. mai 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
sjokoen Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) har valgt de rette ja, får ikke installere 32 en gang så ATI-skjermdriver Sluttstatus: Fullført Objektversjon: 8.723.0.0000 Størrelse: 90 MB bare dem som blir installert, men jeg trenger jo 9.13 ++ for å kunne spille age of conan med ikke bugga grafikk Endret 22. mai 2010 av sjokoen Lenke til kommentar
sjokoen Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå