Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er i pause i et forhold, vet ikke hva jeg skal gjøre

Gjest Gutt som ikke vet

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt som ikke vet

Hei, jeg har vært i et forhold som har vært veldig komplisert. Akkuratt nå er det en pause mellom oss, fordi jeg ikke vet hva jeg vil lenger, om jeg takler forholdet videre.

Forholdet har vært veldig sånn at jeg har behandla henne så godt jeg kan, men følt at jeg aldri klarer å få henne til å bli fornøyd. Hun har behandla meg veldig dårlig, og endte med at vi nå har en lang pause.

Litt om forholdet: Hun er en veldig krevende person og setter grenser så det holder. Vi har krangla masse og hun har støkk og stadig sagt at det er slutt, men vi har alltid kommer sammen igjen samme dagen eller dagen etter. Vi har vært sammen i snart ett år og jeg har gitt avkall på mange ting jeg hadde lyst til å gjøre med kompisser osv. Hun har et problem som jeg ikke har forstått enda. Hun har klikka vinkel ut av det blå, hun kunne gjøre masse som hun satt strenge grenser på meg. Skal ta noen eksempler på hvor ille hun er: Jeg fikk ikke lov til å ha noe kontakt med det motsatte kjønn, hun skjekka hele pcen min, mailen min, og mobilen min for ting. Hun trua med å gjøre det slutt om hun ikke fikk det og jeg hadde ikke noe å skjule så hun fant ingenting heller. Jeg måtte helt ut av det blå avslutte kontakten min med en veldig god jenteveninne jeg har. Jeg måtte slette alle damene på kontaktlista på mobilen min og på msnen min. Jeg fikk ikke lov til å se på Two and a half men fordi hu mente Charlie var ekkel som drev med alle damene, jeg måtte slutte å se på Frustrerte fruer fordi det var så mye utroskap, dette var noe som var familietradisjon med vaffler og milkshake på tirsdagskveldene. Jeg har hver uke, også flere ganger i uka blitt beskyldt for utroskap, selv om jeg aldri har vært inne på tanken. Og når jeg først har overbevist henne med at jeg ikke er utro så starter hu med at jeg har tenkt på det eller har tanken om det. Hun ble sur når jeg var med kompissene mine de sjeldene gangene jeg var det fordi jeg var redd for at hu klikka. Når jeg først var det fikk jeg masse meldinger om at jeg ikke var med kompissene mine og gjorde noe annet bla bla bla. Hun har snakket med søstrene sine om at jeg har behandla henne dårlig og har fått dem imot meg.

Så etter jeg gjorde det slutt med henne for 1 uke siden har jeg ikke møtt henne, men vi har snakka sammen på sms og tlf. Jeg har sagt klart og tydelig ifra om at jeg vil finne ut hva jeg vil. Og hun har snakka med hele familien sin og de har gått fullt imot henne på hvordan hu har behandla meg, og hun har sagt nå at hun har innsett det.

Mitt spørsmål er da, hva i helvete skal jeg gjøre i en sånn situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Største hora jeg har hørt om på lenge, løp som et helvete.

Hvordan kan hennes aktiviteter sammenlignes med å være en hore?

Til trådstarter, hun er en dame med lite selvtillit og sikkert fått hjertet sitt knust flere ganger. Jeg tror dere bør snakke sammen og diskutere hvordan forholdet skal være slik at dere begge kan være fornøyde. Idag virker det ikke som om du er det, ei heller hun. Jeg forstår at dere er veldig glade i hverandre men det er alt det andre som ødelegger. Lag en kjøreplan med regler for hvordan dere skal forholde dere hverandre, hvis dere ikke klarer det eller at hun/du bryter dem med en gang så er det kanskje best å gå videre.

Lenke til kommentar

Du gjorde det slutt for en grunn, ikke sant?

Jeg er kanskje i overkant skeptisk her, men jeg tror ikke hun har "innsett" noe som helst og at det i beste fall blir en midlertidig forbedring før det er tilbake til samme gamle igjen.

Personlig hadde jeg bedt henne ryke og reise det øyeblikket hun insisterte på at jeg skulle kutte ut venninner eller noe så uskyldig som tv-serier, men det er nå bare meg.

Hold deg lengst mulig unna og ikke gi etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...