tepe2 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Ikke så ofte jeg brenner musikk, så litt uerfaren her:) Jeg har MediaMonkey gratisversjon 3.05.11.87. Skulle brenne noen mp3-filer på cd. Først la jeg 10 låter på øverste nivå (root), og deretter fordelte jeg resten på 4 mapper. Dette funket litt dårlig på en media-spiller jeg har i stuen. Men jeg hadde lagret prosjektet, og åpnet dette i MM for å endre slik at ingen filer var organisert i mapper. Men derimot alle filer under root. Men her ble det problemer. Det går jo ikke engang å flytte filer fra en mappe til en annen. Også helt umulig å flytte filer opp/ned manuelt slik at de havner akkurat der du vil. Prøvde deretter i WMP. Det har jeg brent meg på før. I tillegg til rot i rekkefølgen kom alle filer dobbelt opp. Så til mitt spørsmål: Kan noen anbefale bra/brukervennlig programvare for jobben jeg ønsker å utføre? Det bør være gratis programvare. Evt. informere om det er jeg som er helt på bærtur, eller om nyere versjoner av MM er forbedret. Og forresten, dersom noen har erfaringer med CD Burner XP eller ImgBurn er dere velkomne til å dele dem. Endret 22. mai 2010 av tepe2 Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg sliter med samme sak på Mediamonkey.. etter å ha funnet filene jeg vil brenne så får jeg ikke valgt hvilken sang jeg vil ha som nr 1 2 3 osv.. mener dette gikk an før med MM.. andre programmer som gjør dette bedre.. og NEI ikke windows mediaplayer.. Ikke så ofte jeg brenner musikk, så litt uerfaren her:) Jeg har MediaMonkey gratisversjon 3.05.11.87. Skulle brenne noen mp3-filer på cd. Først la jeg 10 låter på øverste nivå (root), og deretter fordelte jeg resten på 4 mapper. Dette funket litt dårlig på en media-spiller jeg har i stuen. Men jeg hadde lagret prosjektet, og åpnet dette i MM for å endre slik at ingen filer var organisert i mapper. Men derimot alle filer under root. Men her ble det problemer. Det går jo ikke engang å flytte filer fra en mappe til en annen. Også helt umulig å flytte filer opp/ned manuelt slik at de havner akkurat der du vil. Prøvde deretter i WMP. Det har jeg brent meg på før. I tillegg til rot i rekkefølgen kom alle filer dobbelt opp. Så til mitt spørsmål: Kan noen anbefale bra/brukervennlig programvare for jobben jeg ønsker å utføre? Det bør være gratis programvare. Evt. informere om det er jeg som er helt på bærtur, eller om nyere versjoner av MM er forbedret. Og forresten, dersom noen har erfaringer med CD Burner XP eller ImgBurn er dere velkomne til å dele dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå