vettis Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hei dere! jeg har en xbox live med gold membership som disconnecter seg fra xbox live hele tiden, går ikke å game online, har prøvd med trådløs tilkobling, nettverks bro og koblet den rett til ruteren, ingenting funker. Har åpnet port 3074, 88, 80 og 53. Har prøvd med spillene MW2 og Red dead redemption, men ingen funker. Hadde også en kompis her en gang med sin xbox 360 hvor nettet heller ikke funket, når jeg tar nettverks test står det at den får koblet til nett, men ikke til xbox live. Har canal digital nettverk som jeg også har ringt uten at de visste noe om problemet og har en jensen airlink AL 7954 ruter. Noen som vet hva jeg burde gjøre? Endret 21. mai 2010 av vettis Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 du har vel også et modem, sjekk det også. Lenke til kommentar
vettis Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 har canal digital modem, kobla den rett inn i modemet i går og da funka det smo fy, men det er ingen varig løsning siden det betyr at ingen andre i huset får nett, åpnet port 2074 i dag og det funket da, men blir disconnected hvert 20-40 min forde, noen som har peiling på hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå