Gå til innhold

nekte kontor tjeneste

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke får blitt med på vanelig militæret (skyte med ag3 i skauen) på grunn av att jeg bruker kontaktlinser, og dermed blir satt på ett kontor eller noe annent dritt.

Hva vil skje når jeg da nekter, og insisterer på att den eneste millitær tjenesten jeg vil gjøre er vanelig tjeneste. Hvis de tvinger meg til å sitte på ett kontor, hva skjer når jeg blånekter, og holder meg hjemme?

Endret av gudbjorn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ordrenekt = mulig refs og en bot første gangen, og enda mer refs og større bot andre gangen. GÅr du frem på riktig måte, skal det gå an å muligens bytte tjeneste i starten. Men det å blånekte og være drittsekk er absolutt ingen bra måte å få sin vilje på.

Lenke til kommentar

Det er mye annet arbeid som må gjøres for å drive en militærbase. Og noen må jo gjøre den jobben..

Har du blitt innkalt eller? Isåfall hvilken avdeling, tjeneste?

Har ikke blitt innkalt nei, men jeg passer ikke til papir arbeid. Det får heller de som ikke orker grønn tjeneste ta seg av

Lenke til kommentar

Det er mye annet arbeid som må gjøres for å drive en militærbase. Og noen må jo gjøre den jobben..

Har du blitt innkalt eller? Isåfall hvilken avdeling, tjeneste?

Har ikke blitt innkalt nei, men jeg passer ikke til papir arbeid. Det får heller de som ikke orker grønn tjeneste ta seg av

Eller så kan du grow a pair og gjøre som du får beskjed om.

Lenke til kommentar

Japp.

Eller rett og slett vente på innkallingen din og slutte å bekymre deg for tidlig ;p

Håper da for all del at du søkte deg inn i Hæren. Jeg er på VS i Sjø, og vi er vel den eneste avdelingen i sjø som har regelmessige feltøvelser, stridsteknikk, trening med våpen osv.

Gøy i starten, men enkelte går lei etterhvert ^^,

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke får blitt med på vanelig militæret (skyte med ag3 i skauen) på grunn av att jeg bruker kontaktlinser, og dermed blir satt på ett kontor eller noe annent dritt.

Hva vil skje når jeg da nekter, og insisterer på att den eneste millitær tjenesten jeg vil gjøre er vanelig tjeneste. Hvis de tvinger meg til å sitte på ett kontor, hva skjer når jeg blånekter, og holder meg hjemme?

Kontakt linser/briller er ikke noe hinder for tjeneste (enkelte tjenester forlanger at man ikke kan ha det).

Hvis du bruker mnd linser så er det garantert ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å bruke briller i felt. Månedslinser har jeg hatt problemer med i sivile liv da jeg blir tørr og irritert i øyene.

Mens dagslinser litt risiko pga hyggiene i felt.

Lite kult å ha briller i felt da, spesielt når man sover og får alarm på natten. Men det skal da ikke være noe hinder for deg å få en grønn tjeneste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...