TheSoapmaker Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hey all! Jeg sitter å sparer til gitar, og jeg sitter mellom disse tre gitarene: Jackson RR3 Epiphone Flying V Goth Epiphone Les Paul Har du noen exp. med noen av gitarene? Hva syns du om de? Jeg er ute etter lyd og utseende. Jeg er mest fan av Jackson-bodien. Men er necken god, og hvordan er lyden? (gjelder alle tre gitarene) Lenke til kommentar
loknar Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 det er tungvind å sitte med gitarre som har v-former jeg ville ha tat den les paul Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 det er tungvind å sitte med gitarre som har v-former jeg ville ha tat den les paul for meg er det samme åssen de er når man sitter. Jeg sitter sjeldent å spiller når jeg øver med band, også har jeg allerede en gitar jeg kan sitte med Lenke til kommentar
loknar Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 V-modeller er aldri noe bra etter min mening hvis du vil går å lit etter utseen so burde du kansje investere noe penger i en dean gitar hadde kjøpt meg en til jul og det er noe jeg aldri angrer (har alrede lyst på en ny xD) og man må å kunne sitte med gitarren hva slags mics har du på de gitarre du hadde valg der ? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 V-modeller er aldri noe bra etter min mening hvis du vil går å lit etter utseen so burde du kansje investere noe penger i en dean gitar hadde kjøpt meg en til jul og det er noe jeg aldri angrer (har alrede lyst på en ny xD) og man må å kunne sitte med gitarren hva slags mics har du på de gitarre du hadde valg der ? jeg kommer til å kjøre på med noen aktive EMG humbuckers Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har prøvd RR5, og den er ganske jævlig fra fabrikk. Om du er forberedt på å skru litt på den så er det jo ikke noe stress, men Jackson har en ganske laber kvalitetssjekk.. RR3 er vel bare en litt kjipere versjon av den igjen, så basert på dette ville jeg nok styrt unna. Jackson blir vel egentlig ikke særlig bra før du beveger deg over 10k. Har ikke prøvd gothic V-en, men LPen er en knallgitar. Ikke de beste mikkene i verden, men siden du planlegger å bytte så er vel det ett fett MEN - i all hovedsak bør du få testa selv. Ingen kan fortelle deg om halsen er god for DEG, det må være din avgjørelse Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 RR5 +1 Den kommer kanskje som litt ujustert, men det er en smal sak å fikse på=) Ellers kanskje skjekke ut en ltd V ? V gitar er kule gitarer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå