aDelicateSetting Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei, jeg bare lurer på om det er noe andre som spiller på et basketball lag her på forumet og i så fall hvilken serie osv? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jau. Spilt i Nord-Norge i noen år (NBBK gutte- og juniorlag, samt noen minutter for herrelaget i ny og ne), og halve denne sesongen for NTNUI sitt fjerdelag i tredjedivisjon i Trøndelag. Er i rassdårlig form, og flytter forsåvidt fra Trondheim, men satser på det blir basketball der jeg flytter etter hvert også, og gjerne på et bittelitt høyere nivå. Men må komme meg i form og miste noen kg. da, huff. Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) ;P vell jeg er 14 år og skal starte i oslo serien neste år (gleder meg). jeg starta for 2år siden på et lag, men har spilt siden jeg var 11. Hvilken possisjon spiller du forresten? Endret 2. juni 2010 av ChildOfTheGrave Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Trives best under kurven, men har blitt mye guard i år av forskjellige grunner. Med 120kg på 191cm er jeg ikke den kjappeste på banen, men jeg er vanskelig å flytte på om jeg har plassert meg, hehe. Når jeg da heller ikke kan skyte noe særlig fungerer jeg dårlig ute i periferien. Men ja, har spilt der det har vært behov for meg i år. Du da? Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg spiller Point Guard og er rundt 1,78 ;P Er ganske rask så pleide å være Forward, men vi hadde få ballførere. Dessuten har jeg ganske bra ballkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå