Gå til innhold

Samleside leveringsoversikter HTC Desire

Anbefalte innlegg

Jeg har nå etter utallige timer og mailer med ulike leverandører funnet frem til en ulik oversikt over når de forskjellige leverandørene forventer (!) å få inn HTC Desire. Riktignok er det ingen av de jeg har kontaktet som sier at det er asken som er skylden i den lange leveringstiden, men de sier riktignok at det er uventet stor etterspørsel.

Netcom: minimum 2 uker, de eldste bestillingene som ikke er levert er 4-7 dager gamle.

Pris uten abonnement: 3699,- Billigste med abonnement: ca 3500,-

Spaceworld: forventet inn 5/6. Pris i butikk: ca 4500. Pris på nett: 4200.

Chess: Usikkert, men trolig ca samme som Netcom, da de, i likhet med Spaceworld og Netcom, har Moobi som leverandør. Her er billigste 3.649,- uten abonnement (Merk: må overføre nr til Chess-abonnement, eller registrere med gammelt ring-kontant nr.

Elkjøp og Lefdal: Forventet helholdsvis 28 mai og 1 juni. Pris på ca 3850 og 3800.

Tele2: Ikke fått noen som helst beskjed om når de forventer denne inn. Laveste pris med abonnement: Totalt ca 3.000. MERK: Operatørlåst, og i likhet med de andre må du overføre tlfnr til leverandør.

For dere som har bestilt og fått tilsendt enten mobil eller sporingsnummer, oppgi gjerne leverandør og bestillingstidspunkt.

Kom gjerne med korrigeringer hvis dere har kommet over noen tilbud eller andre leveringstider.

Håper dette er til hjelp.

Endret av largim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tele2: Ikke fått noen som helst beskjed om når de forventer denne inn. Laveste pris med abonnement: Totalt ca 3.000. MERK: Operatørlåst, og i likhet med de andre må du overføre tlfnr til leverandør.

Såvidt meg bekjent, så har Tele2 sluttet med operatørlås, iallefall på alle nyere tlf :)

Lenke til kommentar

Såvidt meg bekjent, så har Tele2 sluttet med operatørlås, iallefall på alle nyere tlf :)

Skjønner ikke dette her altså... Så Netcom sa minst 2 uker? Sendte mail jeg også og fikk bare beskjed om at de ikke visste. Er jo nesten like greit å vente på en ny modell :s

Lenke til kommentar

det kan jeg bekrefte!

Søsteren kjøpte en HTC legend til 1900 kr totalt på elkjøp med champion 135. ble fortalt den var ikke operatørlåst, rynket litt på nesen da, men det stemte gitt :thumbup:

Lenke til kommentar

det kan jeg bekrefte!

Søsteren kjøpte en HTC legend til 1900 kr totalt på elkjøp med champion 135. ble fortalt den var ikke operatørlåst, rynket litt på nesen da, men det stemte gitt :thumbup:

Jeg har ikke prøvd det ut, men dersom dere går inn på nettbutikken til Tele2 så oppgir de at HTC Desire er operatørlåst. Men om dette stemmer eller ikke, det vet jeg ikke.

https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/HTC/bid/7074/action/1

Skjønner ikke dette her altså... Så Netcom sa minst 2 uker? Sendte mail jeg også og fikk bare beskjed om at de ikke visste. Er jo nesten like greit å vente på en ny modell :s

Dette er det svaret jeg fikk når jeg kontaktet Netcom:

Jeg har ikke mulighet til å se hvor du ligger an i køen, dessverre, men han fra Moobi kunne informere meg om at de eldste ordrene på Desire, som ennå ikke er sendt ut, er 4-7 virkedager gamle.

Han antyder at man må forvente å vente ca 2 uker fra man bestiller til man mottar telefonen - men når det gjelder Desire tør han ikke gi noen garanti. HTC sliter med å levere nok på verdensbasis for tiden, pga enorm etterspørsel.

Endret av largim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...