noreg Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hei! ;A har en ipod touch. den gammleste utgaven av dem, aldstå den som komm ut for 2 og et halvt år siden. og har veldig lyst til å få spotify innpå den! men hakke peiling hvordan jeg gjør det! ;S jeg prøvde og laste ned den fra spotify.com, fra ipoden, men da sto det bare at det ikke gikk, fordi at safari, som er internett leseren på ipoden. ikke klarte å lesen filen eller laste den ned! så er det noen har som veit, hva jeg skal gjøre? for å laste ned spotify??? mvh: en som vil ha spotify på sin ipod! Lenke til kommentar
noreg Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 nei. jeg har spotifty free. men det skal da funke det å??? isåfall gjør det på dataen min. men det går ikke annt å laste ned den på ipoden, det er det som er probleme! :S Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Først og fremst må du ha Spotify Premium. For det andre må Spotify lastes ned via AppStore. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Som Atald sa, man må ha Spotify Premium for at det skal fungere på Ipod eller Iphone. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Skrap sammen 230 kroner så har du Spotify Premium i tre måneder. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 :o men er det sånn at det går annt, høre på musikk hvis jeg foreksempel er på hytten og? men uansett tror jeg ikke det går! :S fordi jeg klarer ikke å laste ned spotify på ipoden! ;( det er jo det som er probleme! kan dere forklare meg hvordan jeg laster, ned det da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Appstore og søk etter Spotify. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Var det så vanskelig å få med seg at jeg skrev at det måtte lastes ned fra AppStore? Sjekket du i det hele tatt iPod Touchen for å finne ut om det fantes noe som het det der? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Her er en lenke til Spotify for iPhone/iPod Touch. Lykke til Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Slettet litt dårlig norsk og off- topic MVH KVTL. PS: Kommentarer på moderering skal ikke tas i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Dersom du ikke har nyere versjon en 1.4 på Ipod Touch-en din er det ikke rart du skjønner hva vi snakker om. I 2.0 firmwaren kom AppStore og det er nå 3.1.3 som er siste nå. Den tror jeg kan kjøpes for 30,- på iTunes. Men som sagt, du får Spotify på AppStore, kan også søkes opp på iTunes og lastesned for å så overføre til iPoden via pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå