Theiz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 sitter her med en acer extensa5630EZ laptop som ikke vil starte. pc'n tilhører mine besteforeldre og de sa at den siste tiden så har det vært vanskelig å skru på maskinen (reagerer ikke når de trykker på knappen) gikk da og skrudde av maskinen for og teste selv men nå vil den ikke starte igjen. Eneste som skjer når jeg prøver og starte maskinen er at batteri lyset skrur seg av i 1-2 sekunder. Har prøvd og starte maskinen bare både med og uten batteri/kabel har også prøvd og koble ut batteri og strøm i en time men ingenting hjelper. Håper dere har noen gode tips, hvis ikke vil jeg komme til og levere den inn til reparasjon imorgen men vil helst unngå dette Takker for svar Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei! Dette hørtes ut som en større feil. Normalt ville jeg anbefale å koble fra all strøm, vente 4 minutter, og så koble til igjen, men... De fleste lap-top'er står tilkoblet strøm 24/7 noe som gjør at batteriet blir ødelagt etter kort tid. Siden du har testet med å ta ut, koble til, og så koble til kabel, gjør at problemet ligger utenfor dette området. Om ingenting skjer når du er tilkoblet strøm og trykker på "på-knappen", er sannsynligvis problemet større enn hva du ønsker, men det kan også være så simpelt at av/på-knappen ikke virker slik den skal... Har du prøvd å vrikke litt på finger'n når du holder inne "på-knappen"? Lykke til! Lenke til kommentar
Theiz Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hei takk for svar, fikk nå til og starte pc'ene etter og hatt ute batteri og strømkabel i rundt 4 timer. Prøvde så å slå maskinen av og på igjen men da ville den ikke starte, ser ut til at jeg må levere inn på reparasjon imorgen Endret 21. mai 2010 av Theiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå