vidarkri Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har blitt svindlet for en mindre sum på Qxl en gang. En grei regel er at man ikke bruker mer penger enn man kan akseptere å tape hvis man ikke har mulighet til å møte selger ansikt til ansikt for å hente varen når man handler på Qxl eller Finn. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 har aldri blitt svindle på finn, men den ene gangen har morra mi møtt han osv. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har kun en dårlig erfaring, da jeg bestilte et dekorativt sverd, som var veeeeldig annerledes enn hva annonsen sa. Så jeg benyttet enkelt og greit angreretten, og alt gikk smooth. Fikk penga tilbake og fikk beholde gjenstanden, selv om jeg insisterte på å sende denne tilbake. (var en veldig dårlig gjenstand) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ellers har man jo dette eksemplet på hvor gode postordre-sverd kan være: http://www.youtube.com/watch?v=oOBB03nhbgc Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Det sverdet der var jo veldig billig, ca 300-400kr :O Men imed at sverdet mest skal henge på veggen så har jo bestilt, forventer å få det før fredagen, hvis det kommer før fredag så har jeg noe å skryte at på LAN-et vi skal på da ^^ Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Fikk sverdet idag, er veldig fornøyd bestile på fredag kveld, og fikk det idag, er ikke så verst. Pleier aldri å bli sendt i helga uansett, men takk for at jeg fikk linken til den siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå