Mektig Flamme Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hei, jeg er 14 år gutt med ganske så langt hår. Langt hår for meg, er ned til skulderene. Alle sier att jeg passer langt hår. Spessielt de på skolen, 3 stk prøver og få samme frisyre som meg. Jeg elsker håret mitt. MEN, når jeg er ute og står på longboard, svetter jeg sinnsykt i hodebunnen, capsen min blir som regel våt. Og det er ganske irriterende. Noen ganger frister det og skinne meg. Alle sier jeg IKKE burde klippe meg kort. Er det noen måte og unngå så mye svette? Jeg har prøvd hestehale, men da ser jeg ut som en jente. Takk for svar ;D Endret 21. mai 2010 av BæsjePromp Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg vet ikke hvorvidt det fungerer eller ikke, men en mesh caps (dog det er jævlig stygt i mine øyne) burde gi litt lufterom for hodet Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Grunnen til at jeg bruker caps er at håret mitt kommer i veien, spessielt når jeg skater. Mesh caps ja, men passer det ikke Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Hva med hårstrikk på midten av hodet? Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hva med hårstrikk på midten av hodet? http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2006/09/paltrowR220906_470x732.jpg Jeg kan prøve. Endret 22. mai 2010 av datating Fjernet bildequote Lenke til kommentar
0scar Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Hei, jeg er 14 år gutt med ganske så langt hår. Langt hår for meg, er ned til skulderene. Alle sier att jeg passer langt hår. Spessielt de på skolen, 3 stk prøver og få samme frisyre som meg. Jeg elsker håret mitt. MEN, når jeg er ute og står på longboard, svetter jeg sinnsykt i hodebunnen, capsen min blir som regel våt. Og det er ganske irriterende. Noen ganger frister det og skinne meg. Alle sier jeg IKKE burde klippe meg kort. Er det noen måte og unngå så mye svette? Jeg har prøvd hestehale, men da ser jeg ut som en jente. Takk for svar ;D Stå med hjelm din motebevisste tulling! 1 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Lyst til å ta bilde av sveisen din, er nysjerrig . Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Hei, jeg er 14 år gutt med ganske så langt hår. Langt hår for meg, er ned til skulderene. Alle sier att jeg passer langt hår. Spessielt de på skolen, 3 stk prøver og få samme frisyre som meg. Jeg elsker håret mitt. MEN, når jeg er ute og står på longboard, svetter jeg sinnsykt i hodebunnen, capsen min blir som regel våt. Og det er ganske irriterende. Noen ganger frister det og skinne meg. Alle sier jeg IKKE burde klippe meg kort. Er det noen måte og unngå så mye svette? Jeg har prøvd hestehale, men da ser jeg ut som en jente. Takk for svar ;D Stå med hjelm din motebevisste tulling! Er det ikke noe sånn ala heller død, enn ukul som gjelder blant de på 14? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå