Gå til innhold

Langt hår, mye svette.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 14 år gutt med ganske så langt hår. Langt hår for meg, er ned til skulderene. Alle sier att jeg passer langt hår. Spessielt de på skolen, 3 stk prøver og få samme frisyre som meg. Jeg elsker håret mitt. MEN, når jeg er ute og står på longboard, svetter jeg sinnsykt i hodebunnen, capsen min blir som regel våt. Og det er ganske irriterende. Noen ganger frister det og skinne meg. Alle sier jeg IKKE burde klippe meg kort.

 

Er det noen måte og unngå så mye svette?

Jeg har prøvd hestehale, men da ser jeg ut som en jente.

 

Takk for svar ;D

Endret av BæsjePromp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei, jeg er 14 år gutt med ganske så langt hår. Langt hår for meg, er ned til skulderene. Alle sier att jeg passer langt hår. Spessielt de på skolen, 3 stk prøver og få samme frisyre som meg. Jeg elsker håret mitt. MEN, når jeg er ute og står på longboard, svetter jeg sinnsykt i hodebunnen, capsen min blir som regel våt. Og det er ganske irriterende. Noen ganger frister det og skinne meg. Alle sier jeg IKKE burde klippe meg kort.

 

Er det noen måte og unngå så mye svette?

Jeg har prøvd hestehale, men da ser jeg ut som en jente.

 

Takk for svar ;D

 

Stå med hjelm din motebevisste tulling!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg er 14 år gutt med ganske så langt hår. Langt hår for meg, er ned til skulderene. Alle sier att jeg passer langt hår. Spessielt de på skolen, 3 stk prøver og få samme frisyre som meg. Jeg elsker håret mitt. MEN, når jeg er ute og står på longboard, svetter jeg sinnsykt i hodebunnen, capsen min blir som regel våt. Og det er ganske irriterende. Noen ganger frister det og skinne meg. Alle sier jeg IKKE burde klippe meg kort.

 

Er det noen måte og unngå så mye svette?

Jeg har prøvd hestehale, men da ser jeg ut som en jente.

 

Takk for svar ;D

 

Stå med hjelm din motebevisste tulling!

 

Er det ikke noe sånn ala heller død, enn ukul som gjelder blant de på 14?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...