Gå til innhold

Omslagsark med vitnemål

Anbefalte innlegg

Ja, dette omslagsarket mitt har blitt forsinket, så det er ikke noe stress med frist enda, om noen skulle bekymre seg på mine vegne med det..

men ihvertfall, jeg får da dette snart, og har søkt på universistetet i Bergen.

Noen på folkehøgskolen jeg gikk på, som har søkt på HiO eller UiO.. er sikkert samme prosedyre på alle de skolene.... vel, de sa at man ikke trengte å sende inn vitnemålene fra videregående, siden det er blitt registrert og er tilgjengelig for høyskolene på data.

Men foreldra mine sier at man må sende med videregående-skole vitnemålene sine i omslagsarket, og de sa at broren min hadde gjort det...

hjelp? o.O

Jeg vet jeg skal sende med fhs vitnemålet, men de fra vgs?

er det noe særlig big deal om jeg sender med vgs vitnemålene selv om jeg kanskje ikke skal gjøre det? bare sånn for sikkerhetsskyld..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skader ikke å sende inn vgs-vitnemål, men du trenger det ikke hvis du gikk ut fra en offentlig vgs, da vitnemålet ditt er tilgjengelig på nasjonal vitnemålsdatabase. Men da må du logge inn på minside og gjøre det tilgjengelig (http://www.norge.no/minside/).

det står at jeg ikke har noe vitnemål lagra.. "Det finnes ingen vitnemål i NVB for deg. Dette skyldes sannsynligvis at du har vitnemål som ikke omfattes av NVB (se over)."

Rart. jeg har gått helt vanlig vgs :p

Men da må jeg sende inn da tenker jeg!

takk uansett! da fant jeg ut det :)

Endret av kaolla89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...