Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Oppskrift: Cola/Red Bull Valgfri snus Natur Chips Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Oppskrift: Cola/Red Bull Valgfri snus Natur Chips Støttes fullt ut! Cola, snus og valgfri chips så har du den pefekte oppskriften til en filmkveld eller spillekveld! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Når jeg ser film kjører jeg som oftest den klassiske popcorn + brus kombinasjonen. Kan også knaske i meg flere poser med Rustne spikere eller Pulverpadder. Hvis det er hardcore gaming i natten så er en eller annen form for energidrikk et must. (Red Bull, Burn, Battery etc.) Smågodt er også noe å slenge med. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Godteri innkjøpt, og jeg sov jo seffølgelig litt for lenge til at butikkene rakk og selge meg noe. 2x1.5L cola flasker, godteripose kjøpt på narvesen + pringles mine foreldre skaffet Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Til en spill/film natt, bruker jeg en potetgullpose, en 200G melkesjokolade og en liten pose med smågodt, en klassikker og funker alltid. Jeg pleier selv ikke å ha brus til, men drar til Sverige og kjøper noen brett med Redbull, Monster energy drink osv. ja - energidrikker da xD favoritten er Redbull, Monster og Battery, ikke burn - for syntes alt det andre smaker mer orginalt enn burn Endret 24. mai 2010 av jaricho Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Monster smaker ikke såå originalt da, selv om jeg har et brett stående.. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Syntes Monster fra Sverige er best pga den har et stoff i seg som gjør at blodet transporteres fortere i kroppen, dette stoffet er ikke i Monster'n i Norge :/ Jeg har alltid minst et brett med Monster og Redbull stående, dette går penga mine til, + spill til pc, ps3 og duppeditter. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Huff, kjøper bare et brett en gang iblant jeg, kun i sverige sefølgelig. Har funnet ut litt: Kjøper MASSE godteri, litt tilfeldig, og en del av alt jeg liker. Så, tar jeg å finner ut hvilken jeg har mest lyst på akkuratt nå, og spiser den Repeat if taste lost. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Pepsi Baconsnacks Firkløver Evt, Smoothie Grønnsaker med dip Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ballerinakjeks, pærebrus (hvis du bor rundt Sunmøre) og sørlandschips Andre kombinasjoner med kjeks, chips og drikke funker også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Smågodt Sjokolade Smash Potetgull Det er det snopet jeg liker best. Passer til alle anledninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå