Gå til innhold

Beste film/spill-godteri ?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Hei,

Ikveld skal jeg game/se film hele kvelden/natta. Hva vil dere ansee som best godteri for mitt valg da?

Jeg tenker 1,5 L flaske med fanta/cola + godteri.

Det er da i hovedsak godteriet jeg lurer på hva dere foreslår? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå spurte jeg hva dere anså som det beste godteriet på en film kveld, for det jeg liker har jeg på en måte spist VELDIG mye, om du forstår? Kanskje noen åpenbarer meg for en ny type smak godteri? :)

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

For spill: Potetgull med ost og løk, stor plate melkesjokolade og 1.5 liter Coca Cola...

Menneh... Ikke mer enn en gang i måneden ;)

Jeg pleier faktisk å ta en sjokoladebit mellom to potetgullflak og spise det. Kommer fra da jeg var ung - "mormor, se, potetgullhamburgersjokolade."

+1 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

For spill: Potetgull med ost og løk, stor plate melkesjokolade og 1.5 liter Coca Cola...

Jeg pleier faktisk å ta en sjokoladebit mellom to potetgullflak og spise det. Kommer fra da jeg var ung - "mormor, se, potetgullhamburgersjokolade."

Flott, trodde jeg var den eneste :D Friends reagerer med "wtf?" uttrykk.

Lenke til kommentar

Du ville ikke fått noe "wtf?" utrykk av meg, potetgull og sjokolade er som skapt for hverandre! :love:

Lenke til kommentar

Du ville ikke fått noe "wtf?" utrykk av meg, potetgull og sjokolade er som skapt for hverandre! :love:

+1 igjen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

smash, IKKE PLATA

smågodt, assortert(sure ting+fylte minde er min greie)

haribo vingummi greier i stor pose (stjernemix? husker ikke)

Bergene melk, sjokoladeplate (beste sjokoladen, så kommer vanlig melkesjokolade <3)

Superchips paprika (litt usikker på den, blir kanskje heavy med 1 pose)

For drikke:

1) Farris bris mango (friskt, kan spise mere digg istedet!)

2) Cola boks \ 1,5 litern

3) Dr pepper \ cherry coke

Er vel bare dette jeg spiser egentlig, hvis jeg skal ha noe digg.. ikke spist digg på lenge, men kanskje på tide å kjøpe noe digg å se etpar fete filmer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...