T.A Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hei folkens! Skal kjøpe mobil mest sannsynlig til neste uke, om casha er på plass. Men akkurat nå er jeg forvirret, og usikker. Valget står da altså mellom x10 og Desire. Jeg er heller ikke en som bytter tlf så ofte, så vil gjøre et godt valg her. Jeg har egentlig mer sansen for X10 p.g.a. skjermstørrelse + musikk. Musikk betyr mye for meg, og den har visst utrolig bra lyd. Den ser bedre ut enn Desire også synes jeg. Så musikkdelen er et must.. Er heller ingen person som tweaker mobb'en. Men Desire frister også veldig, er redd for å velge "feil" på en måte. Desire er jo utrolig attraktiv den også, så sliter litt Har fått høre (lese) at Desire også er raskere enn x10. Mine behov: - Telefonen må være relativ rask - Godt kamera - Lett å skrive SMS med - God kvalitet på musikk - Hverdagslige ting, som ringing osv.. - Vil ikke ha en telefon som er utdatert om 1 måned.. Det er sikkert tusen andre tråder som dette, men litt hjelp hadde blitt satt pris på Endret 21. mai 2010 av Montana298 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er sikkert tusen andre tråder som dette, men litt hjelp hadde blitt satt pris på Tror ikke du engang trenger å bruke søkefunksjonen for å finne drøssevis av tråder om akkurat dette. Tviler på at vi trenger enda èn... Lenke til kommentar
T.A Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Er klar over det. Tenkte bare på tips for hvilken tlf som er best utifra mine behov. Er ikke meningen å skape en random Desire vs x10. tråd. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Du bør gi uttrykk for flere behov for å få noe hjelp. Er det viktig med kamera så er X10 best f.eks. Men begge mobilene er veldig bra, så du kan vel ikke velge feil egentlig 1 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Ok, ser ut som jeg lener meg mot x10. Er allikevel litt i tvil, 2.1 frister Endret 22. mai 2010 av Montana298 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Produsentene er trege med å oppdatere, men SE har lovt 2.1 oppdatering til 3/4 kvartal 2010. Desire har 2.1 men ikke sagt noe om 2.2 mens Nexus One allerede har fått 2.2. Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 se lover masse... jeg husker ikke helt klart men de har lovt oppdatering og ikke oppdatert flere telefoner så oppdatering til x10? ikke om en stund ihvertfall, akkuratt nå kjører den 1.6 :O desire er det beste valget for deg Lenke til kommentar
goggys Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Produsentene er trege med å oppdatere, men SE har lovt 2.1 oppdatering til 3/4 kvartal 2010. Desire har 2.1 men ikke sagt noe om 2.2 mens Nexus One allerede har fått 2.2. Ikke helt korrekt. Htc har sagtat deres 2010 mobiler sannsynligvis vil få 2.2 innen 2010. Vurderer selv også å kjøpe ny mobil, og jo mer jeg leser jo mer frister den. Ifølge gsmarena sin test av lydkvalitet er visstnok desire i toppsiktet når det gjelder lydkvalitet, og forskjellen mellom den og X10 var vistnok minimal forutenom at desire var litt mer høylydt. Ettersom det er såpass stor forskjell på android 1.6 og 2.1, og siden det ikke eksisterer en tidsramme fra SE når 2.1 eller 2.2 er planlagt ville jeg definitivt gått for HTC Desire. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 La meg minne deg om at det er rundt 1år siden HTC Hero ble utgitt, og den har fortsatt ikke fått 2.1. Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 mener at den har kommt jeg den har i hvertfall det i usa Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg like designet til x10 mye bedre enn Desire, men Sony Ericsson love alt for mye, i forhold til hva de kan innfri. Jeg ville godt for Desire hvis programvare hadde spilt en stor rolle, og x10 om designet betyr mest. Lykke til med valget PS: Begge to er supre telefoner Lenke til kommentar
T.A Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ser ut som det blir Desire. Prøvde begge tlf'er på elkjøp megastore ved Ullevål. Jeg elsket X10'en, men Desire lagget mindre + menyen så bedre ut osv. Så blir nok Desire Spurte fyren som jobbet der, og han sa akkurat det samme. Takk for hjelpen folkens! Edit: skriveleif. Endret 28. mai 2010 av Montana298 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 fikk en htc her om dagen og tror ikke jeg skal tilbake til SE om dem ikke kommer med noe STORT(nytt...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå