Gjest anonymzzzz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hei. Er 17år gammel og har prikker(sop) på kanten av penishodet.. De er hvite og det er rødt. Huden midt på penishodet er rødt(sårt) Det klør ikke men kan lukte vist jeg ikke vasker regelmessig.. Har hatt disse siden jeg var 12 år eller noe sånt(starten av puberteten) Har laget en ilustrasjon for og vise litt bedre hvordan det ser ut. Jeg lurer på hva dette er og hvordan jeg kan få fjernet dem. Da dette er pinelig og går på selvtilitetn. Jeg har ikke vert spesielt sexuel aktiv pga dette. Da jeg er redd for og vise det frem. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er sikkert (OBS,sida inneheld eit bilde av ein penis)Pearly Penile Papules, som er veldig vanleg og ikkje farleg. Om du er i tvil kan du så klart gå til legen. Lenke til kommentar
Gjest anonymzzzz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hvordan kan jeg bli kvitt dem? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 det går ikke ann å bli kvitt dem med mindre å ta laser opperasjon. Så en som gjorde det på en dokumentar som gikk på tv. Uansett så er det mange som har sånne, inkl meg. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Slettet litt off- topic. Ikke kommenter dette i denne tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
Gjest zzzz Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvordan er det med damene(jentene) da? hva sier de til disse prikkene? Mener ikke og gå inn på ditt private men. Reagere de på prikkene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er ikke farlig, og hvis du ikke er besatt av å ha en klinisk ren penis, så kan du bare slutte å tenke på det. Når det er så vanlig som det er, så tviler jeg på at jenter vil legge merke til det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest PPP Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hadde dette før jeg også og gikk veldig mye ut over selvtilliten min hvertfall. sendte mail til forskjellige legesenter rundtom men var ingen som ville gjøre noe med det siden det var så vanlig osv. Men siden jeg syns det såg helt forferdelig ut reiste jeg rett og slett til London til en som var spesialist. Her er nettsiden hans: http://www.pearlypenilepapules.co.uk/ han fjerner dette helt smertefritt. Var ganske øm der han fjerner de fra en stund etterpå men det forsvant etterhvert. Anbefaler å sende en forespørsel til han å høre. Kostet vel ett sted mellom 4-6000,- (ca 2 år siden jeg fjernet dem) verd hver krone syns jeg... håper dette er til hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå