Gå til innhold

Spillertråd - Marouane Chamakh

Xanman

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

"Marouane Chamakh is not a house-hold name. In fact he is barely known in most places.

He is known in France, and in the Shockwaves wet-look gel section at the supermarket, but probably most people would pass him in the street and not take a second glance."

:!: Jeg elsker Wrighty7.

Wrighty7 er genial. Ingenting å si på det! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Leste om rekorden jeg også, ikke annet enn imponerende. Særlig når det også er for to forskjellige lag. Tror Chamakh kan bli utrolig spennende. Uansett sitter jeg likevel nå med en snodig følelse av at han ikke prestert ordentlig helt ennå, misforstå meg rett. Selv om han scorer mål(er ikke veldig langt i fra 1 mål pr. kamp), særlig på Emirates, har han ikke imponert noe særlig, annet enn målene han har scoret.

Derfor er jeg veldig optimistisk med tanke på Marokkaneren, om han kommer i ordentlig god form kan vi bli veldig farlige fremover.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Chamakh har vært knallgod. Han jobber helt sykt mye og er over alt. God til å holde på ballen og vinner nesten alle hodedueller. Klassesignering.

Kan si meg mye enig i det du sier. Han er mye involvert, i mange kamper, men jeg tilbake til mitt første poeng; han har mye å gå på fortsatt. Han scorer, ja, og det er deilig i skadefraværene til våre andre menn på topp. Et godt eksempel er Liverpool-kampen, årets første seriekamp. Der var han usynlig, og borte i 91 minutter, før han ut av intet presset Reina til en tabbe. Dette var som sagt første seriekampen, og han har hatt god utvikling så langt. Jeg tror og mener han har mer å gå på, og derfor gleder jeg meg til utviklingen.

Med andre ord, har ikke overbevisst meg 100% ennå, dog han har overrasket positivt.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Chamakh har vært knallgod. Han jobber helt sykt mye og er over alt. God til å holde på ballen og vinner nesten alle hodedueller. Klassesignering.

Kan si meg mye enig i det du sier. Han er mye involvert, i mange kamper, men jeg tilbake til mitt første poeng; han har mye å gå på fortsatt. Han scorer, ja, og det er deilig i skadefraværene til våre andre menn på topp. Et godt eksempel er Liverpool-kampen, årets første seriekamp. Der var han usynlig, og borte i 91 minutter, før han ut av intet presset Reina til en tabbe. Dette var som sagt første seriekampen, og han har hatt god utvikling så langt. Jeg tror og mener han har mer å gå på, og derfor gleder jeg meg til utviklingen.

Med andre ord, har ikke overbevisst meg 100% ennå, dog han har overrasket positivt.

Helt enig med begge her. Og jeg skimtet en nervøs undertone hos Chamakh de første kampene. Det har bedret seg, men vil se han enda mer komfortabel i den rollen han har. Da vil det bli enda fler kvalitetsmål.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Irriterer meg at de alltid legger på utrolig gay musikk på de videone. Uansett, mange har vært kritiske til Chamakh den siste uka, men jeg må si jeg synes han har levd opp til forventningene. Han mangler til tider "killer instict", ja...f.eks når han i mange tilfeller er altfor uegoistisk - stopper opp istedenfor å gå for mål selv. Jeg vil tro dette er noe som vil bli bedre med tid. Han har uansett scort mange viktige mål for oss, i tillegg til å ha pådratt de andre lagene flere straffer imot og røde kort. Chamakh foran Bendtner, anytime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...