baBuShKa Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har en kompis i luftforsvaret i Bodø som påstår at han har uendelig med gratis flyreiser hjem til vestlandet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Så rart, for jeg var i Bodø, og det var definitivt ikke tilfelle da, de andre som hadde turnus hadde masse stress med hjemreiser og sånn. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har ikke vært der selv jeg, så. =p Hos oss er det ihvertfall også max 7 gratis hjemreiser etter rekrutten. Han jobber med fly da, kanskje det har noe med saken å gjøre? Term.ass eller noe sånt. 4:2 turnus. Blir så få hjemreiser i året etter rekrutten, at man kan regne med at så og si alle er gratis Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er i ArtBn nå og du har 6 permer iløpet av året (ca. hver andre måned) hvor hjemreisen er betalt + en 7ende gratis som du kan søke om. (I tillegg kommer hjemreisen når du dimmer). Etter rekrutten vil du stort sett ha fri hver helg (med mindre du er i vakt og sikring eller lignende), da er det mulig å dra hjem med fly (eller buss/bil om du bor i nærheten), men du må betale selv. Noen få som har gjort det her, men er ikke vanlig. Er derimot ganske vanlig å dra til Tromsø en gang i blant. Lenke til kommentar
Diamond01 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Også en ting til =) noen som har tips til kjappeste måte å komme seg fra Stavanger til Bergen? Og hva med pris? =) Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Er mange greie og kreative ajdutanter/stabsfolk som kan hjelpe til med ekstra flyreiser om du er heldig og de er kreative nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå