Skagen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er kun mulig med JavaScript etter hva jeg vet. HTML fungerer ikke i signaturer, og forumprogramvaren stripper naturligvis script-taggene (der HTML er tillatt) av sikkerhetshensyn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 La meg gjette hvor lang tid det ville tatt før en "morsom" bruker la inn skadelig javakode i signaturen for å stenge ned PC'r til alle som ser postene hans...toppen 5 minutter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Litt OT: Du blander java og javascript, Bytex. Det er ikke mulig vha JS å skru av en PC (ikke uten samtykke fra brukeren, i hvert fall). Man kan fremprovosere bugs i nettleseren som får den til å krasje, og så kanskje dra med seg resten. Det må språk som JS eller PHP for å få dynamisk signatur, ja. Og da har man åpnet alle dører for XSS. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nei! Noe jeg liker med dette forumet er at jeg slipper alle bannerne og signaturene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå