Gavekort Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei! Jeg har et stort ønske om å kunne få lov til å ha slike små bannere i signatur, det trenger ikke å være noen svære og flashy bannere, bare enkle og nøytrale bannere slik som denne: Høres det ikke greit ut å ha muligheten til dette? Dere kan jo sette inn begrensinger på størrelse osv. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kan gå greit det, så lenge det ikke overstiger størrelsen på eksempelet du har lakt ved. Helt sinnsykt frustrerende å bla på utenlandske forum der de har 1440x900 bilder i signatur. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Med bilder innebærer det veldig fort gif-bilder som kan være dynamiske (ikke nødvendigvis animerte, men ulik hver gang man refresher). Signaturen kan da bli ulik hver gang man ser den, og det vil kunne fungere mot sin hensikt (som er å få brukerene til å legge merke til hvem du er). Det vil ta lenger tid å laste opp siden, og koste mer for de som betaler for antall kilobits nedlastet. Redd for at ting veldig fort kan skli ut, at folk ikke er så nøye på at vi faktisk har en begrensning, eller finne veier rundt begrensningene. Også synes jeg generelt det gir et rotete inntrykk med mange forskjellige bilder nedover når man scroller. Kan til forveksling minne om reklame. Jeg er i allefall i mot, men spent på å høre andres meninger. 1 Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg synes slike bannere er en uting. De trekker oppmerksomheten bort fra posten, og mot noe jeg har fryktelig lite interesse av å lese gang på gang. 6 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Signaturen skulle bestått av to deler: en del for bilder, og en del for tekst. Så kunne man valgt selv i kontrollpanelet hvilke av delene man ønsker å se, og ikke se. Win win for alle sammen. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har et stort ønske om å kunne få lov til å ha slike små bannere i signatur, det trenger ikke å være noen svære og flashy bannere, bare enkle og nøytrale bannere slik som denne: Hva vinner vi på et slikt banner som TS viser? Akkurat den samme informasjonen kan enkelt limes inn som tekst, og linke til validator-siden. Geir Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Søppel kaller jeg slike bannere. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nei, det blir rett og slett alt for bråkete visuelt og kommer bare til å være til bry for de fleste. Det ser ikke bra ut. 4 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det banneret var da forferdelig vanskelig å lese, langt bedre med klartekst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nei, nei og atter NEEEEEEEEEEEI. Forumer med fargerike bannere er fæle å lese. Og du kan fint droppe å skryte over PC-riggen din med en banner. Ingen trenger å vite det. 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Eg synest ein og to bannere er ingen problem. Men oppretthold av reglene for banneren, ekstra loading tid for siden, meir innhold som ikkje er relevant til innlegget du leser og farge kontraster som kan fjerne leseren sin fokus på innholdet. Det beste er og la det vere klartekst i signaturen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Tingen er at folk da skal vise alle sine favoritt animekarakterer og whatnot i tillegg til avataren. Blir veldig bråkete og rotete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Å tillate noen som helst form for bilder, selv slike "små" bannere ville være et steg, nei et gigantisk hopp, i feil rettning. Det er forferdelig stygt og fullstendig unødvendig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Husker jeg lette etter noe anime-greier til lillebror, så dumpa jeg innom noen forumer, der folk hadde 320x200 anime-avatarer, i det værste tilfellet var det ei linje med svar på en post, også scrolle halve sida for å se neste post pga en gigantisk banner med et animebilde med litt tekst i. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 For å sitere en tidliger administrator her en gang: Nei, dette forumet skal ikke se ut som et juletre! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 La forumdesignere stå for layouten. Avatar, brukernavn og signatur gir plenty muligheter for uttrykk. Dessuten er diskusjon.no blitt såpass omfattende at en skrikende skryteliste av PC-innmat begynner å bli irrelevant de fleste steder. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva vinner vi på et slikt banner som TS viser? Akkurat den samme informasjonen kan enkelt limes inn som tekst, og linke til validator-siden. Geir Egentlig ikke. Ettersom man har mulighet for å hente banneret fra en annen webside, for eksempel sin egen server. Og da kan jeg dynamisk redigere banneret, f. eks. vise statistikk i et spill, til å vise klokkeslettet osv. og dette oppdateres da automatisk. Med det sagt, så er jeg imot forslaget. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er det ikke mulig å sette inn dynamisk tekst i signaturen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nei? Hvordan skulle det gått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå