Lekr Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen som vet hva som skjer med Lefdal? Det stod i nettbutikken at telefonen er forventet på lager 18.05, og det er nå endret til 24.05. Betyr det at telefonene som skulle kommet 18.05 er forsinket, eller at disse allerede er kjøpt av andre? Og hvis telefonene er forsinket, må man regne med at det her kan ta nok en uke til, hvis ikke mer? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ofte er det ulike leveringsdatoer på forskjellige partier som kommer inn til butikken. Så enten er selve forsendelsen forsinket, eller så er det bare nye bestillinger som har en annen leveringsdato enn den ordren du la inn. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Forventet og ubekreftet leveringsdato er ikke det samme som "bekreftet". I teorien betyr det at butikken forventer at neste forsendelse kommer den datoen, men de vet ikke. I praksis så er det mange som setter en dato et par dager frem i tid, som automatisk forskyves én dag hver dag. Det for å få kunder til å bestille fra dem, i stedet for en konkurrent som har satt en faktisk forventet dato. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det gjør iverfall Microplex/netshop, og det er veldig irriterende, tror nesten jeg ringer dem å spør når bestillingen min er på lager. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 I tillegg er det streik i deler transportsektoren, noe som gjør at det kan være problemer med å få varene ut i butikkene/inn på lager/ut til kundene. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Sist jeg sjekket var ubekreftet ankomst Jonkoping (felleslager for Elkjøp og Lefdal) 27, men som nevnt over kan det være enkeltpartier som kommer inn før den tid. Fikk selv på jobb inn 2 mobiler sånn helt uten videre, mens vi fortsatt venter på hovedforsendelsen. Produksjonsforsinkelser, askesky og nå ikke minst transportstreik. Herlig røre som gjør at jeg selv fortsatt venter på min egen mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå