tvangsgreie Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg måtte bare si det. Du får dem sansynligvis for 11 om du kjøper 100. Jeg er glad jeg har Pioneer Jeg vil forøvrig ikke anbefale Princo 2x-platene han selger. De er av mye dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
propel Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 er detta 4real?? syns det virka litt useriøst billig ut.Har du handla hoss han før? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Seriøst billig vil jeg heller kalle det Jeg har handlet en haug med plater hos ham. Han sender raskt, og svarer som regel på alle spørsmål på epost i løpet av noen timer. Jeg tror faktisk jeg heller ville kjøpt av ham enn Komplett selv om han hadde vært litt dyrere enn dem. Han er også svært fleksibel for å holde totalkosten nede. Jeg anbefaler at du bestiller 15 stk for å teste og ser hva som skjer. Du blir sannsynligvis positivt overrasket Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 det var jo 4 kr billigere hos han en på komplett + at på komplett måtte du jo kjøpe hundre stk. Hakke dvd brenner jeg så bryr meg ikke så veldig mye men det var billigt. Lenke til kommentar
propel Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvordan er den billigste dvd-r platen han har? Bulkpaq 1X ?? er den no bra å? Tenker på å bestille ca 50 plater tilsammen av han. Vil blukpaq fungere på min dvd-spiller i stua? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Bulkpaq går for å ikke være spesielt bra. Jeg bestilte noen stykker i går for å teste dem på min DVR-105, jeg kan jo si ifra hvordan det går. Jeg vet ikke om de virker med ND-1300, men det er ikke umulig. Lenke til kommentar
propel Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 heh! bestilte nettop pioner 4X dvd-brennern nå fra multicom. Si ifra hvordan de bulkpaq platene var når du har fått testet dem a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå