Bojah Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Musa mi begynner å bli litt sliten, og jeg har planer om å kjøpe ny mus før den slutter å funke. Det er ikke så sykt viktig om det er 5MW kjemisk laser, 7^10 dpi og du kan bruke den på snø. Ting skjer på skjermen uansett. Det jeg bryr meg om, er at den ikke er laga for hendene til en asiatisk dverg, som de fleste mus er. Så er det noen gamere der ute med store hender som har funnet en mus som faktisk er stor nok? Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei, jeg kjøpte ACE of Sweden EDGE 3200 for en liten stund siden og jeg har store hender og den ligger faktisk veldig fint i hånda, den er billig og har rå oppløsning og nøyaktighet. Anbefales varmt! Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 hmmm.... den så ikke så dum ut. men den så veldig veldig kort ut. som om de bare har kutta den bak knappene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Skjekk Razer Deathadder. Jeg har små hender og synes den er litt for stor, too bad jeg er venstrehendt og deathadder er den eneste gamingmusa som har kommet i vesntrehendt version også. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Du burde prøve Saitek Cyborg. Den kan virke veldig fancy, men man kan endre størrelsen på den så den passer både store og små hender Endret 2. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
StucKept Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Roccat Kone er jo ganske stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå