EsAa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hei! Som overskriften sier trenger jeg hjelp til å velge en fjelljakke og en fjellbukse. Ser dette ut som gode alternativer?? Tenker da på en av G-1000 buksene! EsAa Endret 21. mai 2010 av EsAa Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Skal i hovedsak brukes på fjellturer. Kun på sommeren og høst! Lenke til kommentar
myriads Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vil så absolutt anbefale deg Norrøna Dovre dressen, ligger en link på min hjemmeside til en test av den Min lenke Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Blir nok litt høy pris, men takk for forslaget. Har fått kjøpt meg en ny og fin jakke fra Marmot. Utrolig lett og slitesterkt. Uansett er jeg nå på utkikk etter militærbukse. Er det noen her som anbefaler en type? Finner dårlig med info. på nettet. Ønsker en som er vantett og slitesterk. Flere i familien min har brukt dette, men det er så gammelt. Jeg finner heller ingen butikker i Oslo. ArmyShop har heller ingen slike typer. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Einaste nogenlunde vantette militaerbuksa er Gore-tex varianten, det er ogsaa den dyraste militaerbuksa og er vanskelegst aa faa tak i til ein god pris. Personleg gaar eg stort sett i M98/M04, hverken vanntett eller vindtett, men god aa gaa i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå