glennm95 Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Hei! (jeg går rett på sak) muse pekeren blir stor etter vert. men når jeg drar pekeren til skjerm nr2. så blir den normal igjenn... hovudskjermen er brukt en time nå og er tvilsomt den. pekeren var stor på gammle skjermen min også noen som ved hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Hei! (jeg går rett på sak) muse pekeren blir stor etter vert. men når jeg drar pekeren til skjerm nr2. så blir den normal igjenn... hovudskjermen er brukt en time nå og er tvilsomt den. pekeren var stor på gammle skjermen min også noen som ved hvordan jeg kan fikse det? La meg gjette! Du har HD5xxx og Gigabyte hovedkort? Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 HD 5770 og dette : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=485694 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Aah, ok. Har hørt om en del tilfeller med stor musepil og HD5xxx, men de hadde alle sammen Gigabyte HK. Det som funket var ihvertfall å oppdatere BIOS på HK, så kan jo være det virker hos deg også. Vet ikke om det er samme feilen, men høres ut som noe lignende ihvertfall. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 okey. takk for hjelpa da Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hvis det ikke virker med BIOS-update, så kan du alltids stille spørsmålet i denne tråden: Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0) Endret 21. mai 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå