torpingen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei! Har akkurat henta corsair h50 kjøleren. Driver å innstalerer den nå, men det sitter ein 3 pins strømkabel på pumpa til cpu'en. det står att den kontakta skal settes i ein 3-pins kontakt, men eg finner ingen 3 pins kontakt på hovedkortet mitt? Kan eg berre koble den til ein 4 pins kontakt som det er mange av på hovedkortet eller kossen skal eg gjere det? Hovedkortet mitt er asus crosshair ||| formula Lenke til kommentar
JAH Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Det er nok av viftekontakter på det hovedkortet 3 pin passer i 4 pin EDIT : Ser at du skrev at det er masse 4 pin, så bilde hadde ikke vært nødvendig, menmen Endret 21. mai 2010 av janaha Lenke til kommentar
torpingen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 okei tusen takk:) trudde ikkje 3 pin passa i 4 pin så får prøve det Lenke til kommentar
torpingen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Da var 3 pin'en kobla og pumpa, pumper som den skal:) takk for hjelpa:) Lenke til kommentar
Apache Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) edit: nm, jeg fant riktig tråd. Endret 25. mai 2010 av Apache Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå