jaymz Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Skal kjøre Pro Cycling Manager 2006. Får da opp en melding om at jeg må kjøre Starforce copy protection centre. Får ikke kjørt dette, da det står at jeg må ha administratorrettigheter på maskinen for å kjøre dette. Det er kun jeg som er bruker av pc`n. Og vil tro at jeg skal ha administratortilgang hele tiden? Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
DCG Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Windows Vista eller 7? Høyreklikk på filen og klikk på "Run as Administrator". Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Windows 7. Jeg starter ikke programmet selv, det popper opp, når jeg skal kjøre spillet. Finner ikke programmet nå, da det ikke er innstallert enda. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Dette var ikke lett. Fant hjemmesiden til utvikler, og måtte gjette hvilken driver jeg skulle laste ned. Nå går det så det griner. Eneste problemet er at Rasmussen ødelegger morroa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå