NTT_Raptor Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 jeg er helt ny på forumet og har ikke all verdens erfaring;) men jeg har et problem som må løses: når jeg booter opp gamern går viftene for fullt og alle leds er på men det kommer ikke noe display opp på skjermen. da må jeg holde power knappen inne til pcn slår seg av og prøve på nytt helt til den klarer og få opp et display på skjermen. jeg hadde satt veldig stor pris på litt hjelp;) CPU: intel core 2 e8400 3.0ghz Grafikk kort: geforce gtx 260 896mb Hovedkort: ASUS P5Q Deluxe LGA775 fsb: 1600 RAM: Corsair 4gb 800mhz OS: Win 7 Ultimate 64bit Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Alt av kontakter skikkelig i? Merkelig om det skulle være tilfeldig når det funker. Lenke til kommentar
NTT_Raptor Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 ja alt er satt godt i;) men jeg fant ut noe med p5q deluxe + gtx 260: http://forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t77563.html hovedkortet mitt har den dumme capacitoren rett ved pci express lurer på om det kan være problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå