hjelmjenta Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei! Noen som vet om hvor man får kjøpt røde plastkrus med hvit inni, i ca øl-kopp størrelse? Tenker på slike de har i alle teen-filmene! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hei! Noen som vet om hvor man får kjøpt røde plastkrus med hvit inni, i ca øl-kopp størrelse? Tenker på slike de har i alle teen-filmene! bruk hue, bruk google! litt krast kanskje menvær så snill da. du skal ha en rød plastkopp, har du i det hele tatt forsøkt å google det? det går fortere å finne det via google en det tar å lage en post her. *tillegg* vis du bruker google og søker på det du er ute etter så bør du finne noe bra som 2. usponsa treff 1. treff er denne tråden.... Endret 21. mai 2010 av stich_it Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Google sier http://www.kegworks.com/search/search.php?keywords=Red+Plastic+Beer+Cups+16+oz&x=0&y=0 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Google sier http://www.kegworks.com/search/search.php?keywords=Red+Plastic+Beer+Cups+16+oz&x=0&y=0 google sier mye mer en det vis du søker på rød plastkrus.... den gir deg tilogmed link til norsk nettside som selger dem i 20. pakninger for 59,- Lenke til kommentar
hjelmjenta Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om en BUTIKK der de selger slike kopper? har ikke tid til å bestille via nettet Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som vet om en BUTIKK der de selger slike kopper? har ikke tid til å bestille via nettet jeg gjetter du ikke gadd å google, eventuelt du ikke sjekket den første norske nettsiden du fant()som ikke var denne tråden her). eller du fant den men vurderte det som ikke interesant å trykke på: Finn ditt ******* stormarked! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Stikk innom diverse matbutikker, Europris, Nille osv så finner du sikkert noe. Lenke til kommentar
hjelmjenta Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Okei, har som sagt ikke mulighet til å bestille via nett.. og har sjekket nesten alle mulige butikker! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Okei, har som sagt ikke mulighet til å bestille via nett.. og har sjekket nesten alle mulige butikker! Så du vil at skal hjelpe deg med å finne en lokal butikk som har det du leter etter uten att du informerer oss om hvor du bor... Vet om en butikk i kristiansand som skal ha det du er ute etter. Hvis du følger det jeg har skrive tidligere i denne tråden så finner du en link til en stor norsk kjede og da kan du bruke nettet til å finne ut om du har en av de butikkene i ditt nærområde. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Fy faen, stich_it... du bruker mer tid på å kverulere deg ned i gjørma enn å faktisk hjelpe vedkommende. Hvis du vet hvor h*n kan finne eller hvilke butikker som KAN ha det, ville det vært mye enklere for alle parter om du bare sa det. Jeg prøvde selv å google litt her og der, men det var ikke lett å finne noe. Eneste jeg fant var http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=760472&loc=subgroup men det hjelper jo ikke hvis man ikke har tid til å bestille online. Endret 24. mai 2010 av johanf Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Fy faen, stich_it... du bruker mer tid på å kverulere deg ned i gjørma enn å faktisk hjelpe vedkommende. Hvis du vet hvor h*n kan finne eller hvilke butikker som KAN ha det, ville det vært mye enklere for alle parter om du bare sa det. Jeg prøvde selv å google litt her og der, men det var ikke lett å finne noe. Eneste jeg fant var http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=760472&loc=subgroup men det hjelper jo ikke hvis man ikke har tid til å bestille online. Jeg har ikke kverulert meg ned i noen gjørme, jeg bare gir hjelp til selvhjelp. Hadde det vært vanskelig å finne eller man ellers fikk inntrykk av at ts hadde forsøkt å søke etter det selv skulle jeg med glede ha gitt en link. Og den linken du gir der, oppe i venstre hjørne så kan du finne lokale butikker/varehus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå