NorLord Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Morgen alle sammen Vet ikke helt om den her havnet på rett sted men tar sjansen :smile: Skal begynne i ny jobb til mandag,på Microplex Så ønsk meg lykke til Skal iaf gjøre mitt beste for at dere "hardware freaks/modders" skal få det dere har bestilt og i rett tid Kribbler litt i magen...hehe /jan Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hehe tøft prøv å være mye inne på forumet da pus gratulasjoner med den nye drømme jobben hehe sikkert morro og mye arbeid å jobbe der ps. vi trenger mere drops!!! gi oss 5 frukt karameller for hver 500 lapp som flyr hehe Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Vanker det mye rabatter til HW folka ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer med ny jobb! Håper ikke du ødelegger mitt gode inntrykk av Microplex Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Vanker det mye rabatter til HW folka ? Jeg tipper 99% av dem som kjøper varer på microplex er hardware folk. btw, grattis med ny jobb NorLord Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Æsj... det var den jobben jeg ønsket meg jo!! Lykke til da! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du tjener sikkert fett ettersom dem tar seg så godt betalt for varene :wink: Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det med at microplex tar seg så ekstremt godt betalt er en myte. De er i de fleste tilfeller ikke dyrere enn 3dfxcool.no eller netconnection.no, og på en del områder er de billigere også Se på Aseteks Waterchill f.eks... koster 1395 på microplex og 1559 på 3dfxcool.no Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Hola Takker Gleder meg villt,hobby og jobb i ett,kan ikke bedre bli tror jeg Skal iaf prøve å gjøre mitt beste,kan ikke bedre enn det Kommer nok til å henge litt mere utpå her også Må jo prøve å få med seg hva folket syns og lurer på utpå her /jan Lenke til kommentar
toretors Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Sparte nå rundt 200 sist gang jeg kjøpte på 3dfx istede for mp, men det er nå portoen jeg liker dårligst med mp Lenke til kommentar
boza Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Er hobbyen din å pakke? Ikkeno hets eller noen ting men, ifjor sommer snakket jeg med MP selv om jobb, og han trengte da pakkere, siden butikken går så bra, så jeg regner emd at det er det han trenger enda...? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratis med jobb da... Microplex og greier! håper at du får mer interresante oppgaver en å bare pakke hele tida da... heh :o Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Hei hei Pakke er morro,kommer til å føle meg som julenissen Men alvorlig talt...jobben består nok i (som jeg har forstått) å pakke primært men det nok mye annet å gøre også Lager,etterfylle hyller,returer osv... Blir nok litt variasjon Uanz så er jeg bare glad for at jeg kommer meg ut i jobb,gått hjemme lenge pga rygg som fusket litt :/ /jan Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer. Microplex er en av favorittene mine, pass på å pakke med masse ekstra stasj som godteri og nøkkelknipper, det er moro å få Lenke til kommentar
durabit Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer med jobb NorLord. Jeg stoler på deg at dropset er på plass ved neste bestilling Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 grattis!! jeg hadde selv en lagerjobb sommeren 95... vareplukking er dritspennende, og det råeste; må være etterfylling i reolene og registrering av varer på pcen... lykke til!! det blir en dritbra sommer... grattis du har fått deg en skikkelig statusjobb og er dritheldig som får lov til å se og føle på nesten alt som finnes av kjøleutstyr og råne-dingser til pcen...!! Lenke til kommentar
umy Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Er hobbyen din å pakke? Ikkeno hets eller noen ting men, ifjor sommer snakket jeg med MP selv om jobb, og han trengte da pakkere, siden butikken går så bra, så jeg regner emd at det er det han trenger enda...? hmm, lukter det missunelse her? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hei. Da jeg så denne posten måtte jeg bare ønske deg lykke til. Å jobbe med logistik er jo ganske morra Til dere som synes MP er dyre: Du får hva du betaler for... kjapp levering og fine priser og ikke minst vare utvalget... på netconection.no så har de 2 radiatorer.. på MP mange flere bar et eks. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg