ToF Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Min gode venn i over 3 år SE K800i døde i dag. Dødsårsak trolig røff behandlig fra min 9 mnd gamle sønn Har forsøkt å lete litt etter en ny mobil på nettet, men blir bare forvirret. ALT for mange valg...og nye operativsystem etc. Det jeg trenger i en mobiltlf er: - Grei å ringe med selvfølgelig... - Enkelt å skrive SMS (enkelte touch mobiler er vel noe kleine her?) - Bra kamera (som også kan ta ok bilder innendørs...) - Kalender-funksjon - Notat/Huskelapp-funksjon - Web? Kjekt å ha, men ikke behov for å være online heeele tiden Har Netcom nå, og vil fortsette med det pga Fri Familie. Kommer nok til å gå over til abonnementet FlexiTalk (149,-/99,-) når jeg kjøper ny. Noen anbefalinger??? Lenke til kommentar
ToF Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Min gode venn i over 3 år SE K800i døde i dag. Dødsårsak trolig røff behandlig fra min 9 mnd gamle sønn Har forsøkt å lete litt etter en ny mobil på nettet, men blir bare forvirret. ALT for mange valg...og nye operativsystem etc. Det jeg trenger i en mobiltlf er: - Grei å ringe med selvfølgelig... - Enkelt å skrive SMS (enkelte touch mobiler er vel noe kleine her?) - Bra kamera (som også kan ta ok bilder innendørs...) - Kalender-funksjon - Notat/Huskelapp-funksjon - Web? Kjekt å ha, men ikke behov for å være online heeele tiden Har Netcom nå, og vil fortsette med det pga Fri Familie. Kommer nok til å gå over til abonnementet FlexiTalk (149,-/99,-) når jeg kjøper ny. Noen anbefalinger??? Og selvfølgelig må den være fin å se på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå