Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog \ showcase: 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V

Anbefalte innlegg

Hmm, da var lyktene montert, passformen er vel så som så, men bedre enn det som var, to lykter med knekte fester i toppen :p Er også litt usikker på om eg liker det, på en måte så var det pent, og annerledes, men på en annen måte så var det litt merkelig også.. Hmm, hva syns dere? En smakebit, kommer nok bedre bilder i morgen..

ba3ad0df.jpg

eda4589f.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se her ja! Dette var jo en ganske heftig forandring! Det virker ikke ut som du er helt fornøyd?

Tja, sett bort ifra at passformen er dårlig, ser GODT at de er produsert i Taiwan for å si det sånn.. men ja, sett bort ifra det, så er eg vel forøyd sånn sett, er bare så uvandt utseende.. Blir nok bedre når eg får tonet rutene og får på noen penere felger! :)

Lenke til kommentar

Lurer fortsatt på hvordan det går med lekkasjen jeg. :)

Ja, stemmer! Har sjekket dreneringer, og de var ikkje tette.. Ser egentlig ut til å være pakningen rundt døra, men har dog. ikkje funnet ut om det er det som er problemet. En ting er ihvertfall sikkert, interiøret må ut en gang i tida, få vekk alt av vann, og passe på at det ikkje kommer på nytt! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er utrolig vanskelig å få tatt bilder der en får et bra syn på hvor lav bilen egentlig er, men når bilen stod på jobben her forrige uke så så en det rimelig bra, synd det var så dårlig kvalitet på bildet.

4b6d1527.jpg

Ser veldig godt at bilen trenger nye sko, og den trenger å bli lavere bak.

En annen ting eg lurer litt på, har meget lyst på en 1,9TDi motor, da denne bruker rimelig mye pr. mil, og grunnet dårlig økonomi hadde det kanskje ikkje vært dumt med et mindre drivstoff forbruk : rolleyes

Hvis eg skulle prøvd å lagt denne ut for salg, hvilken pris kunne eg prøvd meg på tror dere?

Har fikset vannlekkasjen, så blen er tørr innvendig nå, å det var null rust i gulvet. Problemene med el. rutene og sentrallåsen er her fortsatt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...