JVM91 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Da var kortere antenne, emblemfri grill, og grillen i fangeren ankommet, og montert. Bilder kommer i morgen regner eg med. EDIT: Førsteposten oppdatert. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Da var eg ute å tok et par bilder i regnværet. Comments'? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ble faktisk bedre enn jeg trodde med den grillen. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Ble faktisk bedre enn jeg trodde med den grillen. Ja syns ikkje det ble så ille Er mer spent på hovedlyktene som kommer. Fant et litt bedre bilde da, ser jo ganske bra ut her. Endret 11. juni 2010 av JVMyhre Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Her var det lite med kommentarer i de siste gitt. MEN, Coilover settet "FK Silverline 70/70mm" kom idag, så pakket ut dette og tok noen bilder. Ser at gjengene er ca 140mm lange, betyr dette at eg teoretisk sett kan senke bilen 140mm? Forde om det bare er godkjent 70mm da, men.. De nye hovedlyktene kommer rett over helga i følge Håkon Sandberg hos P&R. Kom med innspill! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Ble litt sent før vi kom i gang på lørdagen med å montere coilover settet, så rakk bare å montere fremme.. Prøvde med ca 3-4cm med gjenger igjen å stille ned på, å fikk på hjula å smalt den i bakken, de endte slik.. Måtte da justere den opp en del, bilder kommer nok i morgen når eg får montert bak også Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Du kjører den så lav til å begynne med ja! Ser veldig bra ut dette, blir spennende å føle de nye veiegenskapene tenker jeg! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Du kjører den så lav til å begynne med ja! Ser veldig bra ut dette, blir spennende å føle de nye veiegenskapene tenker jeg! Ja ble veldig lavt dette, tørr ikkje tenke tanken på hvor lav den hadde blitt om vi hadde satt den helt på bånn, altså 3-4cm lavere enn på bildene Men ja, enda nå bare vi byttet dette foran, så er det noe helt annet å kjøre, fra båt til race oppsett nesten, føles sånn Endret 26. juli 2010 av JVMyhre Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Blir nok helt sikker knallfornøyd når du får på bak også! Kunne du ha prøvd å justere senken slik at dekkene går akkurat i flukt med hjulbuene? Tror det hadde sett skikkelig pent ut, og kanskje du slipper å skrape så mye asfalt som du sikkert kommer til å oppleve nå! Etter hva jeg mener, KAN det bli litt overkill med så mye senk på en Passat.. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Blir nok helt sikker knallfornøyd når du får på bak også! Kunne du ha prøvd å justere senken slik at dekkene går akkurat i flukt med hjulbuene? Tror det hadde sett skikkelig pent ut, og kanskje du slipper å skrape så mye asfalt som du sikkert kommer til å oppleve nå! Etter hva jeg mener, KAN det bli litt overkill med så mye senk på en Passat.. Planen var å få den sånn at det akkurat ikkje subber i hjulbuene, om det blir helt i flukt med hjulbuene veit eg ikkje om det blei, litt høyere enn det kanskje, har justert den opp etter bildene som er over her som sagt, bare ikkje tatt bilder ennå.. Skal få tatt når eg har justert bak også ! Etter min mening blir aldri en Passat for lav om det ikkje subber Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Mente flukt med ytterkanten av hjulbuen, slik: (O ( <-- ytterkanten til hjulbue O <-- dekk Bildet ligger på siden, men regner med at du skjønner det. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Mente flukt med ytterkanten av hjulbuen, slik: (O ( <-- ytterkanten til hjulbue O <-- dekk Bildet ligger på siden, men regner med at du skjønner det. Åjaa, sånn du mente ja, tenkte litt feil her, men skjønte det nå Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Nå har eg stilt opp foran, og senket den litt ned bak, har akkurat 5,5cm igjen med gjenger foran, og 4cm med gjenger igjen bak. Kunne heilt sikkert hatt den litt lavere bak, men mtp at eg skal ha stereo etterhvert, og helst kunne kjøre med full bil når de er nødvendig, så prøver eg i denne høyden midlertidig. Vurderer også å gå tilbake til de hel-røde baklyktene mine, da disse eg har nå ikkje var så pene som eg syns helt i starten. (Før senk) Også venter eg fortsatt på de nye hovedlyktene, håper de faller bedre i smak enn baklyktene. Comments plz? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Driver å funderer litt på valg av felger. Kikket mye på BBS LM rep., Keskin KT1 og Zito WP762. Keskin KT1; BBS LM rep; Zito WP762; (Fant ikkje bra nok bilde til å manipulere over på min bil) Hva synes dere passer best? Evt. noen her inne som har noe av dette til salgs? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Enig at baklyktene ikke passet så godt. Hadde kanskje vært finere med noen rød/blanke med LED. Litt skeptisk til hovedlyktene også men må se ossen det blir på bil først. Skulle jeg valgt felger måtte blitt noe alà BBS LM eller dette: Ellers; nydelig med senk! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Enig at baklyktene ikke passet så godt. Hadde kanskje vært finere med noen rød/blanke med LED. Litt skeptisk til hovedlyktene også men må se ossen det blir på bil først. Skulle jeg valgt felger måtte blitt noe alà BBS LM eller dette: http://www.unsere-halle.de/mediac/400_0/media/Bild~114.jpg Ellers; nydelig med senk! Mange takk! Har sett et par med disse lyktene før, men det var blanke, mine skal være svarte, så det kan bli spennende. Men håper det blir bra. Ja de felgene der er pene, er vel R8 felger dette? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Pic'z Beklager dårlig kvalitet, 3,1MP mobilkamera med sprekk i glasset foran kameraet Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Nye mobilbilder, like dårlig kvalitet though.. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Da har eg motatt de nye lyktene, å de var ihvertfall veldig pene når eg tok de ut av eskene, ser frem til å få montert de! Noen som kan gi meg en kjapp guide på hvordan eg demonterer å monterer hovedlyktene på denne bilen? Så eg slepper å knote så mye med det når eg kommer hjem fra jobb inatt. Prøvde å ta noen bilder med mobilen i farta, ble ikkje så bra, men dere ser hvordan de ser ut ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå