JVM91 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Føler eg ikkje klarer å holde inne hvilke felger som kommer heller, om alt går etter planen. Da blir de disse, i størrelsen 8,5x19" og 9,5x19". I tilleg kommer 70/70mm coilovers Det kommer til å sitte som et skudd Ja håper da det! Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar før eg får dette Men blir nok litt handling når feriepengene kommer inn ja Endret 29. mai 2010 av JVMyhre Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Har litt problemer med bilen, en tråd om det her. Satt å funderte på om eg skulle tørre å begi meg ut på å photoshoppe bilen til sånn som eg vil ha den, og bestemte meg for å prøve. Eneste forskjellen her er vel at det blir noen andre felger, og andre lykter, ellers er toning, og høyde noe alá det eg er ute etter. Før: Etter: Lenke til kommentar
crea Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Velkommen inn i VACN-familien da. Håper du vil trives der la igjen ei lita mld i worklog'n din der og. Men for å si det igjen på dette forumet, så liker jeg senkingen du har sett for deg Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er ikke medlem så vet ikke hva problemet er. Men her er det masse deler til din VW. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Velkommen inn i VACN-familien da. Håper du vil trives der la igjen ei lita mld i worklog'n din der og. Men for å si det igjen på dette forumet, så liker jeg senkingen du har sett for deg Jo tusen takk, igjen! Er ikke medlem så vet ikke hva problemet er. Men her er det masse deler til din VW. Har noe problemer med el-rutene og sentrallåsen, er noe elektronisk dritt Neida, men skal se om eg ikkje får tak i noe verktøy å får sjekket ut dette i morgen, har flyttet for meg sjøl, og da var dermed ikke verktøyet hjemme hos mor tilgjengelig lenger Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Legger ut samme spørsmålet her eg, spurte på VACN også, men ting tar jo litt tid både her og der, så kan likegodt spørre fleire plasser Er dette den delen eg mangler i fangeren? Altså høyere side foran. Var jo veldig billig også! EDIT; Den linken virket jo ikkje. Men, Karosseri -> Grill, nedre -> Høyere side foran, 177,- Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Hadde ute den komfortboksen nå, men den så helt fin ut, og koblingene var rene og pene: MEN, eg har enten ein rimelig stor vannlekkasje, eller så har forrige eiger tatt masse snø inn i bilen i vinter, for det lå mellom 5 og 10 mm vann under teppet!: Fikk nå tørket opp dette da. Virket som forrige eiger var klar over dette, da boksen var pakket inn i en plastpose: Når eg hadde ute boksen, og fikk fiklet litt med ledningene ved kanalen, så virket el-rutene av og til, men sentrallåsen og el-speilene reagerte fortsatt ikkje. Men eg hørte et klikk i komfortboksen når eg trøkte på sentrallås-knappen da, men fortsatt kunn førerdør og bakluke som reagerte, sånn som det alltid har vært. tenkte å prøve å ta av dørtrekket, for å sjekke noen koblinger bak der, men tørte ikkje å prøve å ta det av, tok ut de to skruene helt under der, men fant ikkje fler, og var redd for å bryte for mye på det, så lot enkelt og greit vær. Hva annbefaler dere? Bare ta den til et verksted å få det gjort skikkelig, eller prøve mer selv? Redd det kan bli skikkelig dyrt vis eg sender den avgårde til et verksted men. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Dagens "på tide å vaske bilen bilde" ; Hmm, pollen sa du? Haha.. Golfen til naboen som står ved siden av. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Den senken passa perfekt, go for it! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Den senken passa perfekt, go for it! Da var nye baklykter handlet og montert! Fikk kjøpt bruk billig av en kamerat! Teaser Bedre bilder kommer når bilen er blitt vasket, ser liten vits i ta bilder nå. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Oj, det var jo litt av en "reodor-felgen" løsning av vannlekkasjen! Du bør gå over og se om det har kommet noe rust, da det virker som vannet har liggi der lenge. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Oj, det var jo litt av en "reodor-felgen" løsning av vannlekkasjen! Du bør gå over og se om det har kommet noe rust, da det virker som vannet har liggi der lenge. Ja hadde ute mesteparten av teppet på førersiden å kikket, var ingenting mer enn det bittelille som var langs kanalen. En dag så får eg ta ut på passasjersiden å sjekke der også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ta ut batteriet for å komme til, under "batteriplaten" der finner du ett dren-hull, hvis det går tett får du inn vann under hanskerommet, er ofte det fylt opp av løv og lignende. Dette er jo passasjersiden, men vil anbefale deg å sjekke denne siden også. Førersidens dren er under bremsekraftforsterkeren, og markerer vanligvis seg ved at det kommer vann inn på førersiden gjennom bunnen av ECU-boksen (motorstyringshuset). Flott hva? Endret 3. juni 2010 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Ta ut batteriet for å komme til, under "batteriplaten" der finner du ett dren-hull, hvis det går tett får du inn vann under hanskerommet, er ofte det fylt opp av løv og lignende. Dette er jo passasjersiden, men vil anbefale deg å sjekke denne siden også. Førersidens dren er under bremsekraftforsterkeren, og markerer vanligvis seg ved at det kommer vann inn på førersiden gjennom bunnen av ECU-boksen (motorstyringshuset). Flott hva? Såppas, får ta å sjekke ut dette da, takk for tips! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja det er ihvertfall ett vanlig problem, også er det lovlig enkelt å løse hvis man vet om det. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Ja det er ihvertfall ett vanlig problem, også er det lovlig enkelt å løse hvis man vet om det. Ja det virket enkelt det der Får se på det i morgen, da skal eg sannsyneligvis fjærne helgefestet, og ta en skikkelig vask av bilen utvendig og innvendig, må ha ren og pen bil før rånetreffet i Bø på lørdag veitu! Noen her som kommer btw? Tok et bilde av de nye baklyktene idag, bilen er dog ikkje vasket, men dere ser hvordan det blir! (Se for dere bilen minst 7cm lavere ) Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Da har eg bestillt FK Silverline coilovers, og AD Dayline hovedlykter av Håkon Sandberg hos Parts & Retards. Var egentlig på jakt etter enkle svarte hovelykter med klar-glass, men disse "devil-eyes" lyktene er pene de også! EDIT: Førsteposten oppdatert. EDIT2: Nå har eg også bestilt den grillen som mangler i fangeren på høyere side, en svart emblemfri grill, og en kortere antenne. Endret 7. juni 2010 av JVMyhre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan gikk det med lekkasjefeilsøkingen? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan gikk det med lekkasjefeilsøkingen? Nesten flaut å si det, men har skjedd så mye i det siste at eg ikkje har fått gjor tnoe med dette ennå, mye jobbing, og rånetreff og slik i de siste, men skal gi beskjed når eg har sjekket det ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gjør det, spennende med worklogs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå