Gå til innhold

mista dekning etter operatørlås, kan noen hjelp meg?


Anbefalte innlegg

hei, jeg har en Sony Ericsson w880i og jeg fjerna operatørlås på den,, etter jeg fjerna operatørlåsen så når jeg setter in sim-kort får jeg opp på skjermen ''ingen tilgjengelig nett.'' jeg har prøvd å gå inn på innstillingene og direkte til mobillnett å valgt netcom der men får forsatt ikke bruke den :-S noen tips hva jeg bør gjør? håper dere kan hjelpe meg : ))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken operatør har du? Sikker på at Netcom er riktig nett?

 

edit: ser i den tredje tråden du har laget om emnet at du har Netcom-simkort.

Fungerer den med Telenor-simkort? Er du sikker på at du har klart å låse opp telefonen?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hvilken operatør har du? Sikker på at Netcom er riktig nett?

 

edit: ser i den tredje tråden du har laget om emnet at du har Netcom-simkort.

Fungerer den med Telenor-simkort? Er du sikker på at du har klart å låse opp telefonen?

 

 

den er telenor, jeg hva inn på telenor nettside igår og fjerna operatørlåsen på den sjøh..

ja jeg er helt sikkert på at jeg har låsa opp telefonen ;- ).. fordi når jeg trykke venstre og to gang * og venstre så kommer det opp NCEK osv,, og på høyre siden er det løs der og dem er opna.. å + før kunna jeg ikke starte opp tlf med netcom sim kort. men med telenor kunna jeg, men nå kan jeg start telefon med alle sim-kortene men problemmen er at det står ingen tilg. til nett :-S vet ikke ka æ ska gjør :-S men jeg sjøl bruker netcom nå, brukt telenor før men ikke lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...