Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Aldring,Plastikkirurgi,Botox

Ensom Ulv

Skal dere gjøre kosmetiske operasjoner som ansiktsløftning eller botox når dere blir eldre;   

8 stemmer

1. 1. Skal dere gjøre kosmetiske operasjoner som ansiktsløftning eller botox i fremtiden;

• Ja, jeg skal gjøre det
      0
    • Jeg vet ikke
      3
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Hei

Har dere tenkt å gjøre kosmetiske operasjoner som ansiktsløftning eller botox eller noe annet for å fjerne rynkene når dere blir eldre i fremtiden;

Hva synes dere om plastikkirurgi og botox;

Noen sier at botox og slike ting hjelper ikke og at mediene og magazinene lyver.Ingen kan se yngre ut på grunn av en botox eller en operasjon.Noen ser yngre fordi de fulgte et sunt liv.

Ekspertene sier at det som gjør at en kvinne eller en mann ser yngre ut er organismes gener.

Organismes gener spiller en 50 % rolle,du kan ikke gjøre noe med dette.Deretter kommer kosthold.Her kan du gjøre mye

For å se yngre ut og had en god helse som påvirker også hudet må man spise sunn mat,mye frukt og grønnsaker hver dag.Oliven er veldig viktig.Spis salat ofte med tomater,løk, ikke mye kjøtt,pølser :D og sånne ting.Nordmenn pleier å stekke fisken og kjøtt.Det er feil fordi da mister fisken vitaminene.Kosthold er veldig viktig men det er ikke nok.

Mosjon,trening er nødvendig.Ikke sitt mye.Svømming,ski,sykling og tur i skogen er en god måte for å få en bedre helse.

Noe annet som er veldig farlig og gjør at mennesker blir fortere eldre og får mye rynker er røyking.Flere og flere kvinner røyker og dermed eldes de fortere.På den måten kan de få lettere mange rynker å se eldre når de blir 40.jeg har selv sett en kvinne som pleidde å røyke mye da hun var yngre og i dag ser hun som en kvinne 64 år gammel.Hun er bare 54.

Alkohol skader også helse.Øker risikoen for å få hjerneslag.Dessverre mange nordmenn drikker ofte alkohol.

En annen arsåk til at menneskene eldes fortere er sol.Når man soler seg mye skinnet blir rynket.Og i Norge solstrålingen er sterkere fordi Norge ligger i Nord-Europa.

veldig viktig rolle spiller også psykologien,humøret.Det er viktig å bruke hjernen,tenke mye.De som har for eksempel depresjon eller er lenge i et dårlig humøret eldes fortere og minnet blir skadet.Det er viktig at man er aktiv,ikke gi seg.De som gir seg og er i dårlig humøret og er deprimert hele livet har stor risiko for hjertesykdommer,alzheimer og andre sykdommer.

Så det viktigste er å følge et sunt liv.Det er ikke plastikkirurgi som hjelper menneskene å se yngre.

En annen ting som mange ikke vet er at kvinnene eldes fortere enn menn.Overhuden og skinnet til en kvinne får lettere rynker enn mennenes.Ekspertene sier at når kvinnene blir 25 år gammel begynner kvinnene å eldes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle jeg få noen til å sprøyte inn noe av det giftigste stoffet som finnes på denne planeten i ansiktet mitt? Dessuten ser gammle personer som pøser på seg med botox, plastikkirurgi og silikon helt for jævlig ut, de kunne enkelt ha skremt fanden på flat mark. Dessuten er slik tullballskap bare et tegn på at mennesket har utviklet seg til planetens største rævslikkere. Vi får mindre og mindre egen identitet, ettersom vi støtt og stadig vil være noe man ikke er. Aldring er også en naturlig del av livet, det er egentlig ikke annet valg enn å akseptere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...