Nopros Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lærerne her på skolen holder seg så inni helvete til formaliteter at læreren min ikke ville danse med meg på juleballet en gang. Selv om jeg merket på henne at hun hadde veldig lyst. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Lærerne her på skolen holder seg så inni helvete til formaliteter at læreren min ikke ville danse med meg på juleballet en gang. Selv om jeg merket på henne at hun hadde veldig lyst. Hvor gammel er du da? Ikke for å være frekk, men tror ikke jeg hadde danset med en 13-14 år gammel drittunge uansett hvor kjekk han måtte være. 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 det er fordi du er gutt 3 Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 det er fordi du er gutt Er du sikker, egentlig? Jeg tror ikke det ble spesifisert. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lærerne her på skolen holder seg så inni helvete til formaliteter at læreren min ikke ville danse med meg på juleballet en gang. Selv om jeg merket på henne at hun hadde veldig lyst. Hvor gammel er du da? Ikke for å være frekk, men tror ikke jeg hadde danset med en 13-14 år gammel drittunge uansett hvor kjekk han måtte være. Guttunger på 13-14 er ikke "kjekke". De er til nød "søte". Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er derfor det blir bangabang Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er derfor det blir bangabang Too right, mate Men vi holder motet oppe! I kampen for fitte kan man aldri gi opp og vi kjemper med freidig mot inn i jungelen av MILF's. 5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bruker du også machete når du hogger deg inn i MILF-jungelen? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bruker du også machete når du hogger deg inn i MILF-jungelen? Jadda! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Den å fin ut! Han er litt for gammel til å representere oss da, han er jo nesten DILF Endret 12. oktober 2010 av fiskebollebiff 1 Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvordan gikk dette forholdet, da? Lenke til kommentar
stunn Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 synest ikke du bør gjøre det.. Hu har jo mann og barn.. -Hvordan du skal gå frem ? Hakke peiling. Ikke gjør det, sier bare jeg.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Haha, husker denne tråden. En fin og god tråd fra i fjor der jeg satt å krysset fingre for at trådstarter fikk litt action Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvordan få seg med en MILF 1. Vær litt over 20 2. Stå utenfor et utested der 30-somethings er 3. Hold en sigarett i handa og stirr tomt ut i horisonten. 4. Innse at du akkurat hadde gjort noe som kan sammenlignes med å kaste en kattunge i et basseng fylt med pirayafisk og løp for livet. 8 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ikkje sikkert ho er lærar.. Han sier hun jobber på skolen hans. Ganske sikker på at det er en lærer. Fins jo hjelpe lærere då.. Sånne som vil bli barneverns pedagoger får ofte jobb på skoler for de "trengende" Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Vi som er under tyve er vel uansett ganske fucked da jeg ser for jeg single milfer henger mest på skikkelige uteplasser. sjeldent man ser attraktive damer på 30-40 år alene på brunpubber med 18 års aldersgrense. Edit: skriveleif Endret 25. september 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
soulless Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Heh, fantastisk tråd, et ærlig forsøk med store ambisjoner! Nå er jeg litt ute av tenårene selv, men om noen ønsker et "stalltips" fra hvordan jeg fikset meg i alderen 18-21 år, så kan f.eks litt brune puber med live musikk, gjerne en søndag, være bra. Selv jobbet jeg som vakt på et utested i Stavanger (Dickens) for en (god) stund tilbake, hvor vi hadde søndags-rock hver søndag, og det alltid var flust med "modne" kvinner i alderen 35 og oppover. Mennene som var med ble som regel drita før klokka var 23, og menn/kvinne forholdet tippet voldsomt i "min" favør - og så var jeg omtrent den eneste mannen edru nok til å kunne prestere (i tillegg er en autoritetsfugur i form av en vakt noe som tilsynelatende tenner kvinner, enn så lenge man ikke er et arrogant rasshøl) Anyways, i andre etasjen av bygget (hvor vi har garderobene for ansatte, røykerom for bandet osv.) ble det etter hvert mye action, hvor jeg hadde gleden av å bli kjent med noen særdeles flotte kvinner med glimt i øyet på en mer intim måte. Nå var jeg aldri den som var mest frempå av de ansatte, men hadde en kompis som jobba i baren som gjerne fikk seg noe hver bidige søndag (en sann milf-lover). Ser forresten at det samme bandet enda spiller der, noe som vil tilsi at tilstandene sikkert ikke har endret seg mye - her er det altså muligheter for den med vilje og evne. 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Synes denne tråden fortsatt fortjener livets rett så stiller heller spørsmålet mitt her enn å starte ny tråd. Men har ett spørsmål, hvordan skal man bli tatt seriøst av eldre (30-40 år gamle) damer? Når jeg flørter med de sånn som jeg gjør med de på min aldre flørter de alltid tilbake men det blir liksom ikke noe ut av det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Synes denne tråden fortsatt fortjener livets rett så stiller heller spørsmålet mitt her enn å starte ny tråd. Men har ett spørsmål, hvordan skal man bli tatt seriøst av eldre (30-40 år gamle) damer? Når jeg flørter med de sånn som jeg gjør med de på min aldre flørter de alltid tilbake men det blir liksom ikke noe ut av det. Du bør prøve å flexe musklene dine. Husk å ta på wife-beater trøye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg