Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg med ei MILF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lærerne her på skolen holder seg så inni helvete til formaliteter at læreren min ikke ville danse med meg på juleballet en gang. Selv om jeg merket på henne at hun hadde veldig lyst.

Hvor gammel er du da? Ikke for å være frekk, men tror ikke jeg hadde danset med en 13-14 år gammel drittunge uansett hvor kjekk han måtte være.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Lærerne her på skolen holder seg så inni helvete til formaliteter at læreren min ikke ville danse med meg på juleballet en gang. Selv om jeg merket på henne at hun hadde veldig lyst.

Hvor gammel er du da? Ikke for å være frekk, men tror ikke jeg hadde danset med en 13-14 år gammel drittunge uansett hvor kjekk han måtte være.

Guttunger på 13-14 er ikke "kjekke". De er til nød "søte".

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hvordan få seg med en MILF

1. Vær litt over 20

2. Stå utenfor et utested der 30-somethings er

3. Hold en sigarett i handa og stirr tomt ut i horisonten.

4. Innse at du akkurat hadde gjort noe som kan sammenlignes med å kaste en kattunge i et basseng fylt med pirayafisk og løp for livet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vi som er under tyve er vel uansett ganske fucked da jeg ser for jeg single milfer henger mest på skikkelige uteplasser. sjeldent man ser attraktive damer på 30-40 år alene på brunpubber med 18 års aldersgrense.

Edit: skriveleif

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Heh, fantastisk tråd, et ærlig forsøk med store ambisjoner!

Nå er jeg litt ute av tenårene selv, men om noen ønsker et "stalltips" fra hvordan jeg fikset meg i alderen 18-21 år, så kan f.eks litt brune puber med live musikk, gjerne en søndag, være bra.

Selv jobbet jeg som vakt på et utested i Stavanger (Dickens) for en (god) stund tilbake, hvor vi hadde søndags-rock hver søndag, og det alltid var flust med "modne" kvinner i alderen 35 og oppover. Mennene som var med ble som regel drita før klokka var 23, og menn/kvinne forholdet tippet voldsomt i "min" favør - og så var jeg omtrent den eneste mannen edru nok til å kunne prestere (i tillegg er en autoritetsfugur i form av en vakt noe som tilsynelatende tenner kvinner, enn så lenge man ikke er et arrogant rasshøl)

Anyways, i andre etasjen av bygget (hvor vi har garderobene for ansatte, røykerom for bandet osv.) ble det etter hvert mye action, hvor jeg hadde gleden av å bli kjent med noen særdeles flotte kvinner med glimt i øyet på en mer intim måte. :love:

Nå var jeg aldri den som var mest frempå av de ansatte, men hadde en kompis som jobba i baren som gjerne fikk seg noe hver bidige søndag (en sann milf-lover).

Ser forresten at det samme bandet enda spiller der, noe som vil tilsi at tilstandene sikkert ikke har endret seg mye - her er det altså muligheter for den med vilje og evne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Synes denne tråden fortsatt fortjener livets rett :p så stiller heller spørsmålet mitt her enn å starte ny tråd.

Men har ett spørsmål, hvordan skal man bli tatt seriøst av eldre (30-40 år gamle) damer?

Når jeg flørter med de sånn som jeg gjør med de på min aldre flørter de alltid tilbake men det blir liksom ikke noe ut av det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes denne tråden fortsatt fortjener livets rett :p så stiller heller spørsmålet mitt her enn å starte ny tråd.

Men har ett spørsmål, hvordan skal man bli tatt seriøst av eldre (30-40 år gamle) damer?

Når jeg flørter med de sånn som jeg gjør med de på min aldre flørter de alltid tilbake men det blir liksom ikke noe ut av det.

Du bør prøve å flexe musklene dine. Husk å ta på wife-beater trøye

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...