MidnightCreep Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hadde også tatt ei milf i 30 årene, bedre det enn en blond 20 åring som er halvdau i sengen og knapt vet hvordan kuk og fitte sammen sitte er... Men smaken er som baken, den er delt. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg hadde seriøst pult muttern til alle kompisene mine så lenge de ikke fikk vite noe (for å unngå uvennskap) og jeg hadde gitt så jæævlig faen om de hadde pult morra mi! Hva har jeg med det uansett? Det er ikke forbudt så lenge de har fylt 16! Men denne tråden burde kanskje omkalles til "Den offesielle MILF-tråden" Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hadde også tatt ei milf i 30 årene, bedre det enn en blond 20 åring som er halvdau i sengen og knapt vet hvordan kuk og fitte sammen sitte er... Men smaken er som baken, den er delt. Dårlig sagt, dette er HELT individuelt. Mange "MILF'S" som kan være ufattelig dårlig i sengen. Så denne egotrippen av en lykkejeger dere utstråler må jeg si jeg får meg en god latter av xD Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Latterlig tråd. Du er en liten unge for hu. Hadde du vært 20+ så hadde nok sjangsene vært større. Men, 16 år? neppe Tja jeg er nesten 30 men hadde faen ikke sagt nei takk til ei spretten og flott 17 åring for å si det sånn. Er du mann/dame? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Latterlig tråd. Du er en liten unge for hu. Hadde du vært 20+ så hadde nok sjangsene vært større. Men, 16 år? neppe Tja jeg er nesten 30 men hadde faen ikke sagt nei takk til ei spretten og flott 17 åring for å si det sånn. Er du mann/dame? Ja når du sier det så kan man jo lure Skulle nesten tro dame siden vedkommende svarer i MILF-tråden, men dersom svaret er "mann" kan alle slippe pusten. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Noen som strøyk i norsk her? "ei spretten og flott 17 åring". Enten er det en mann, eller ei lesbisk dame, altså ikke aktuelt for de fleste her. Endret 3. august 2010 av BaronSlask Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som strøyk i norsk her? "ei spretten og flott 17 åring". Enten er det en mann, eller ei lesbisk dame, altså ikke aktuelt for de fleste her. Noen som har *litt* innsikt i Norsk medisin og helse og hørt om dysileksi? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er folk på forumet her som jeg banner på lever for og rette andre, og legger seg med god samvittighet for at de har vært ute på sin o store rette-hest og rettet :!: Blir egentlig veldig provosert av det for de vet ikke om personer sliter med ting som gjør at de har problemer med og skrive rett. Selv om jeg syns uansett det er flisespikkeri så lenge man forstår det, men hvis de får det bedre av det så kan de jo starte sitt forum for de som skriver perfekt Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er folk på forumet her som jeg banner på lever for og rette andre, og legger seg med god samvittighet for at de har vært ute på sin o store rette-hest og rettet :!: Blir egentlig veldig provosert av det for de vet ikke om personer sliter med ting som gjør at de har problemer med og skrive rett. Selv om jeg syns uansett det er flisespikkeri så lenge man forstår det, men hvis de får det bedre av det så kan de jo starte sitt forum for de som skriver perfekt Oi...har aldri tenkt på det slik. Når du nevner det så er det faktisk sånn jeg er, rart folk ikke misliker meg utenfor forumet. Jeg må seriøst skjerpe meg, har aldri tenkt over det, men det er helt sant det du sier! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Litt vansklig og gjøre det irl da siden man prater da og ikke skriver :!: Såklart er det uforståelig, omtrent skrevet med sms-språk osv. så forstår jeg godt klager. Men over enkelt-ord ser jeg liksom ikke poenget med. Men la oss nå prate om kosestunder med eldre damer Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg hadde seriøst pult muttern til alle kompisene mine så lenge de ikke fikk vite noe (for å unngå uvennskap) og jeg hadde gitt så jæævlig faen om de hadde pult morra mi! Hva har jeg med det uansett? Det er ikke forbudt så lenge de har fylt 16! Men denne tråden burde kanskje omkalles til "Den offesielle MILF-tråden" Dette synes jeg vitner om en noe halvdårlig seksualmoral, @Hestekølle. Hadde du f.eks. virkelig gitt faen om bestekompisen din hadde seg med mora di? Jeg tror ikke det er så bra. Lenke til kommentar
Gjest Gutt Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bestevennen til storebroren min har faktisk pult mora til en venn av meg som er like gammel som meg Hun knuller alt og alle under 20 år :!: 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg er en dame i 30-årene, og det er flere ganger jeg selvsagt er fristet av litt "ungt kjøtt", men realiteten er nok heller slik at fristelser ofte forblir fristelser. Det er flere grunner til dette, en av de er blandt annet fordi jeg frykter at han forteller det til en kamerat, som igjen forteller det til en kamerat, o.s.v. også har man det gående. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg er en dame i 30-årene, og det er flere ganger jeg selvsagt er fristet av litt "ungt kjøtt", men realiteten er nok heller slik at fristelser ofte forblir fristelser. Det er flere grunner til dette, en av de er blandt annet fordi jeg frykter at han forteller det til en kamerat, som igjen forteller det til en kamerat, o.s.v. også har man det gående. Derfor gjelder det å faktisk finne et ungt kjøtt som er ansvarlig, moden men også da ung. Dette kan du finne om du leter, jeg er slik, derfor er min kjæreste rundt 38 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dette synes jeg vitner om en noe halvdårlig seksualmoral, @Hestekølle. Hadde du f.eks. virkelig gitt faen om bestekompisen din hadde seg med mora di? Jeg tror ikke det er så bra. Jupp! Klart jeg hadde blitt litt sånn "Æsj, fy faen" først, men gidder ikke ofre vennskap for sex-problemer, blir alltid sånn. Lenke til kommentar
Gjest whaat Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 unnskyld for å være negativ men her er det flere feil. for det første: knuller du ikke lærern din. 2: aldersforskjellen. 3: hun har 3 BARN OG MANN. GIFT. og, oppmuntrer dere virkelig han til å gjøre det? tenk hvor flaut det hadde vært hvis det ikke hadde gått, noe det ikke gjør. men hvis du vil, vær så god Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Oppdateringer fra harald3 snart? Digger denne tråden, nå er den i mine innlegg! Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er en dame i 30-årene, og det er flere ganger jeg selvsagt er fristet av litt "ungt kjøtt", men realiteten er nok heller slik at fristelser ofte forblir fristelser. Det er flere grunner til dette, en av de er blandt annet fordi jeg frykter at han forteller det til en kamerat, som igjen forteller det til en kamerat, o.s.v. også har man det gående. Vel, hvis ryktet begynner å gå har du snart mer ungt kjøtt en du vet hva du skal gjøre med 3 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er en dame i 30-årene, og det er flere ganger jeg selvsagt er fristet av litt "ungt kjøtt", men realiteten er nok heller slik at fristelser ofte forblir fristelser. Det er flere grunner til dette, en av de er blandt annet fordi jeg frykter at han forteller det til en kamerat, som igjen forteller det til en kamerat, o.s.v. også har man det gående. Vel, hvis ryktet begynner å gå har du snart mer ungt kjøtt en du vet hva du skal gjøre med Jeg sladrer ikke (: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 :!: Peus94 sier ikke nei ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg