Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg med ei MILF?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 16 år. Veit om ei dame som jobber på skolen. Hu er rundt 32 år gammel, har 3 barn. Hu er lekker, men hu har desverre en mann på rundt samme alder. Veit ikke om hu liker meg en gang.

Har aldri hatt meg noe og vet ikke hvordan man skal gjøre det.

Tror du jeg har noe sjans? Hvordan skal jeg gå fram?

Hun har mann. Det skal du respektere. Vær en mann av ære men også rå. Da skal du få deg kvinner i alle aldre om du så ønsker det. Men som sagt, ikke tråkk over grensen og få noen til å være utro.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah, letteste måten er å småflørte med hu hele tida, vi hadde en assistent lærer på skolen vår som var 26, å hu var sprellkåt, ikke at det her er noe å sammenligne, siden hun her var singel og kåt, og din ikke like singel og kåt. Iallefall jeg bare gjorde masse hærverk og ting for å få hun som hjelpe-lærer, å da flørta jeg med hun hele tiden, og så gikk det som det gikk på grupperommet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha. Ler meg skakk!

men, null sjanser hvis hu har type, tror jeg.

Prøv på ei som er milf, f.eks send en sms der du spør om hvordan du tror det er mulig å få kommet i kontakt med eldre kvinner, eller hva hu hadde likt. Det tenker jeg funker (Y)

Eller bare send en sms, der det står at hu er rådigg, og du er kåt på hu. Blir hu sur, skyld på en kumpis (Y)

Lenke til kommentar

Kan dele min historie, eller kompisen min sin blir vel den mest aktuelle, ettersom jeg på en måte fikk det servert. på et fat.

Mitt liv føles omtrent verdiløst ut etter å ha lest dette. Takk skal du ha, det der skal ikke være mulig!
Iallefall jeg bare gjorde masse hærverk og ting for å få hun som hjelpe-lærer, å da flørta jeg med hun hele tiden, og så gikk det som det gikk på grupperommet.
Hvaslags sex hadde dere på grupperommet? Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hei, jeg er en gutt på 16 år. Veit om ei dame som jobber på skolen. Hu er rundt 32 år gammel, har 3 barn. Hu er lekker, men hu har desverre en mann på rundt samme alder. Veit ikke om hu liker meg en gang.

Har aldri hatt meg noe og vet ikke hvordan man skal gjøre det.

Tror du jeg har noe sjans? Hvordan skal jeg gå fram?

Men ikke gråt når mannen hennes tar deg bakfra :D

Lenke til kommentar
Gjest Revox

Latterlig tråd. Du er en liten unge for hu. Hadde du vært 20+ så hadde nok sjangsene vært større. Men, 16 år? neppe :)

Tja jeg er nesten 30 men hadde faen ikke sagt nei takk til ei spretten og flott 17 åring for å si det sånn.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hun tok meg ofte ut på gangen for å snakke med meg når jeg hadde vært "bad-boy" eller diskuterte så heftig at det gikk utover timen og sånn. Tror dere en sjanse glapp gjennom hendene mine?

Her har du ikke spilt kortene dine riktig, du var alt for lite hjelpesløs og burde spillt mye mer på morsinnstinkt. Du kunne feks. prøvd litt tafsing og uvenntet klåing og tilfeldig spanking. det funket fett for meg når jeg fikk gjennsitting av læreren og ble "straffet"

Ja, så klart han skulle det. Så klart hun ville ha staken hans inni seg, alle "MILF"-lærerinnene går jo rundt med en konstant kåtskap og lyst på alle de virile, hormonelle guttungene på skolen!

Tror ikke det, nei...

Han kunne nok heller vente seg en velfortjent smekk over lanken, en kraftig advarsel om nedsatt orden og atferd og melding med hjem til foreldrene om forholdet. Som de måtte signere. Det er hva jeg synes hadde vært en passelig reaksjon for å antaste sin lærerinne! Han gjorde helt rett i å ikke prøve seg på noe, nå skal ikke du komme her og gi han villedende råd.

Denne tråden var latterlig fra første stund og når stadig nye lavmål.

Med slik en slik ukultur som brer seg blant dagens ungdom er det vel heller ingen overraskelse at råd som dette dominerer emnet. Da jeg gikk på undgomsskolen og VGS var ingen av vi i klassen akkurat eksemplariske heller, men slikt tull som dette var det ingen av oss som kunne tenke seg å finne på, ei heller ville det gitt noen status blant kompisene. Det er ikke lenge siden jeg var ferdig med VGS heller. Hold dere til jenter på egen alder, case closed. Jeg gruer meg til å bli gammel i dagens Norge når jeg leser slike holdninger.

"Kult" å høvle over damer i 30 - 40-årene når man er 16. "Lizzom."

So any clues? For pikken min er avhengig av noe årgangskjøtt snart :dribble:

Enkleste er nok nyskilte/skilte mødre. Bare glem de som har type og sånn...

Prøv Stiflers mor.

Hah, letteste måten er å småflørte med hu hele tida, vi hadde en assistent lærer på skolen vår som var 26, å hu var sprellkåt, ikke at det her er noe å sammenligne, siden hun her var singel og kåt, og din ikke like singel og kåt. Iallefall jeg bare gjorde masse hærverk og ting for å få hun som hjelpe-lærer, å da flørta jeg med hun hele tiden, og så gikk det som det gikk på grupperommet.

Wow. Det var gutten sin, det. Ett (skole)eksempel på hvordan det skal gjøres?

Endret av RickyRon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen er det du babler om RickyRon? Vi tenner på eldre damer eller "MILF'er". Helt ærlig ville jeg heller valgt en sprek og sexy 40-åring enn en 20 år gammel jente. Du må da skjønne at mye i denne tråden er bare tull også, du har tydeligvis vannskelig får å skille mellom seriøse og tulle-innlegg.

"Ukultur blant dagens ungdom". Herregud :nei2: Så du er guden som kan deffinere kultur?

Dessutne så finnes det ikke lavmål på nettet, alle er annonyme :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen er det du babler om RickyRon? Vi tenner på eldre damer eller "MILF'er". Helt ærlig ville jeg heller valgt en sprek og sexy 40-åring enn en 20 år gammel jente. Du må da skjønne at mye i denne tråden er bare tull også, du har tydeligvis vannskelig får å skille mellom seriøse og tulle-innlegg.

Det vet jeg da. Men med all fleipingen og skrytehistoriene rundt emnet ser en likevel hva holdningen er.

"Ukultur blant dagens ungdom". Herregud :nei2: Så du er guden som kan deffinere kultur?

Det er jeg nok ikke, men en ukultur er det. Om det gir en status blant gutta er en sak, men når du har passert 20 er ikke dette noe du ville sett tilbake på og være stolt av. Men har liten forståelse for eventuelle lærerinner som er såpass lite voksne at de har seg med elever halvparten så gamle som de selv. Tror dog ikke dette er noe stort problem, de fleste voksne mennesker er såpass oppegående og behersket at de greier å styre unna, om mot formodning trangen til å gå for en elev skulle melde seg.

Hør her: Du finner deg sikkert noe "årgangskjøtt" om du vil. Pass nå på at det ikke er utgått på dato, da. :) Men det trenger ikke å være lærerinnen din.

• Liker 1
Lenke til kommentar

RickyRon: Slutt å være misunnelig pga du ikke hadde noe sex driv/fått øynene opp for eldre kvinner når du var yngre. Om det gir status eller ikke blant andre får hver enkelt medlem av "gutta" bestemme selv, men jeg hadde vært ganske stolt selv hadde jeg hatt meg med en flott lærerinne (generelt eldre damer når jeg var i tråd starter's alder..) Jeg er over 20 og synes fremdeles det er noe. Jeg hadde aldeles ikke skjemmes av det iallefall!!

- Slutt å snakk som om du er 50 år og nedlasset med livs erfaring.

• Liker 7
Lenke til kommentar

RickyRon: Slutt å være misunnelig pga du ikke hadde noe sex driv/fått øynene opp for eldre kvinner når du var yngre. Om det gir status eller ikke blant andre får hver enkelt medlem av "gutta" bestemme selv, men jeg hadde vært ganske stolt selv hadde jeg hatt meg med en flott lærerinne (generelt eldre damer når jeg var i tråd starter's alder..) Jeg er over 20 og synes fremdeles det er noe. Jeg hadde aldeles ikke skjemmes av det iallefall!!

- Slutt å snakk som om du er 50 år og nedlasset med livs erfaring.

Ahaha! En kjeks til bikkja for den der!

Tror ikke jeg skal satse på lærerinner, i såfall på slutten av hvert år når du vet at du ikke skal ha henne lengre. Tror sjansene mine/våres er bedre hos mødrene til kompissene våres som akkurat har skilt seg og ikke fått noe sex på et halvt år!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ahaha! En kjeks til bikkja for den der!

Tror ikke jeg skal satse på lærerinner, i såfall på slutten av hvert år når du vet at du ikke skal ha henne lengre. Tror sjansene mine/våres er bedre hos mødrene til kompissene våres som akkurat har skilt seg og ikke fått noe sex på et halvt år!

Hvis kompisene dine betyr så lite for deg, så for all del.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...