Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 er vel ikke noe begrep som jeg vet om, begynte bare og tenke på hvordan det hadde vært og ha sex oppå masse kritt :!: Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) for ikke å si MED. Endret 3. juni 2010 av Thesilentkiller 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Prøv å få tent morsinnstinktet hennes 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Eller slaveinstinktet hennes 2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tror jeg helt klart hadde fulgt det og trigge morsinstinktet ja, prøvd og være ekstra hjelpesløs og hele den pakka. Håper det går veien for deg TS, er selv svak for kvinner som er eldre og har funnet min eldre livsledsager 3 Lenke til kommentar
harald3 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Er ikke mange dagene igjen av skolen. Jeg kan ikke bare gå bort til henne å spørre om hun noen gang kunne hatt sex med en elev... synes det blir litt for flaut hvis hun ikke vil osv =P Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er jo bedre å angre på noe man har gjort, enn ikke gjort. Så jeg ville tatt sjansen, i stede for å sitte å tenke på hva som kunne ha skjedd. 5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, det er bedre å ta sjansen nå. Det er nå eller aldri! 1 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 milf = en som er gammel nok til å være din mor.. 14 åring med unge er ikke milf, det er bare tragisk.. kjør på mann, du er bare 16 i et år, det er mye kulere å bone ei som er 32 når du er 16 enn å bone ei som er 34 når du er 18.. i værste fall sier hun nei.. Lenke til kommentar
harald3 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 milf = en som er gammel nok til å være din mor.. 14 åring med unge er ikke milf, det er bare tragisk.. kjør på mann, du er bare 16 i et år, det er mye kulere å bone ei som er 32 når du er 16 enn å bone ei som er 34 når du er 18.. i værste fall sier hun nei.. Hun har jo TRE barn og en mann da.... hadde hun være singel så hadde det vært mye enklere Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det skader ikke å prøve seg da ivertfall. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du må tørre. Hadde vært så rått hvis du hadde fått napp 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg harald3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hadde en lek i gymmen for ikke så lenge siden der vi lekte lenkesisten. Jeg ble tatt først av henne, så jeg måtte holde i hånda hennes Hun klemte hånden min mot rumpa og noen ganger brystene hennes... kanskje hun vil ha meg, eller er det bare unge menn som tenker sånn? xD Endret 9. juni 2010 av harald3 11 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) høres ut som at hun vil ha deg, ja Endret 9. juni 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jepp. Dette er tegn på at hun er villig. Så nå er det vel bare å peise på, slik at du får dyppet staken. 1 Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har troen på deg Harald, stå på! 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hadde en lek i gymmen for ikke så lenge siden der vi lekte lenkesisten. Jeg ble tatt først av henne, så jeg måtte holde i hånda hennes Hun klemte hånden min mot rumpa og noen ganger brystene hennes... kanskje hun vil ha meg, eller er det bare unge menn som tenker sånn? xD Dette høres veldig ut som hinting, Dvs. at hun er kåt på deg. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Her er det bare å kjøre på ja. Nå eller aldri! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg