fiskebollebiff Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det høres ut so en god ide 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er ganske sjenert og vet ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Jeg møter henne bare på skolen. Jeg har nummeret hennes. Kanskje jeg kan sende henne sms? Nei, du må begynne muntlig. Det at du er sjenert kan du bruke til din fordel, som sagt. Det gjør at mor instinktet hennes trigges når du spørs om hjelp Si at det er en jente i klassen (helst en du ikke får) du liker og spør hva jenter liker, hvordan du kan få henne interessert. 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Høres ut som en enda bedre ide 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg er ganske sjenert og vet ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Jeg møter henne bare på skolen. Jeg har nummeret hennes. Kanskje jeg kan sende henne sms? Nei, du må begynne muntlig. Det at du er sjenert kan du bruke til din fordel, som sagt. Det gjør at mor instinktet hennes trigges når du spørs om hjelp Si at det er en jente i klassen (helst en du ikke får) du liker og spør hva jenter liker, hvordan du kan få henne interessert. Den var faktisk genial! 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hehe, artig tråd. T(roll)S, de lurer deg trill rundt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest LNehm Skrevet 1. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2010 Kan dele min historie, eller kompisen min sin blir vel den mest aktuelle, ettersom jeg på en måte fikk det servert. på et fat. Vi var på et fvorspiel en gang, før vi skulle på byen. Vi hadde akkurat fylt 18, både jeg og kompisen min. Vel fremme på byen møtte vi på norsklæreren kompisen min hadde hatt året før, som så og si de fleste elevene som hadde hatt hu har sikla på. Vi visste fra før av at hun likte litt yngre gutter (det er et vesentlig punkt hvis du skal få det til, det er ikke så mange som ønskelig som liker yngre gutter). Det endte med at kameraten min og hun gikk ned til stranda for å prate, (begge var fulle, og de kyssa litt). Senere traff de hverandre på byen igjen, og hun ble med hjem til han faktisk (Han er INGEN damemagnet, han bare klarer å snakke for seg). Så gikk det mange måneder, og det ble russetid. Russekrav: Nache i hagen hjemme hos en lærer. Så allerede på vorset ringte vi denne læreren (med baktanker) for å høre om vi kunne nache i hagen hennes, bare jeg og kompisen min (for å få oppfylt russekravet). Jaja, null stress det for henne, så vi gjorde nettopp dette. Det var ingen hjemme der. En halvtime senere kom hun og en veninne hjem fra byen (sykt å tenke på at de var 36, altså dobbelt så gamle som oss). Og de var drit fulle. De slapp oss inn terassen og vi nacha med de, og til slutt gikk vi parvis på hvert vårt soverom, og dealen var seala. Dette var jo en guttedrøm som gikk i oppfyllelse for meg, downsiden var bare at hun "MILF'en" jeg fikk, er den værste jeg noen gang har hatt med meg, nesten som hun ikke visste hva hun drev med. Men følelsen etterpå å få kryssa av "pule en milf i ungdomstida" på ting jeg ville oppnå i livet var helt sykt. Men hvis du skal få til dette er stikkordet alkohol. Og gjerne nachspiel. 22 Lenke til kommentar
harald3 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er ganske sjenert og vet ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Jeg møter henne bare på skolen. Jeg har nummeret hennes. Kanskje jeg kan sende henne sms? Nei, du må begynne muntlig. Det at du er sjenert kan du bruke til din fordel, som sagt. Det gjør at mor instinktet hennes trigges når du spørs om hjelp Si at det er en jente i klassen (helst en du ikke får) du liker og spør hva jenter liker, hvordan du kan få henne interessert. Jeg kan jo spørre henne over sms om hun noen gang kunne tenkt seg å ha seg med en elev på skolen? 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er ganske sjenert og vet ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Jeg møter henne bare på skolen. Jeg har nummeret hennes. Kanskje jeg kan sende henne sms? Nei, du må begynne muntlig. Det at du er sjenert kan du bruke til din fordel, som sagt. Det gjør at mor instinktet hennes trigges når du spørs om hjelp Si at det er en jente i klassen (helst en du ikke får) du liker og spør hva jenter liker, hvordan du kan få henne interessert. Jeg kan jo spørre henne over sms om hun noen gang kunne tenkt seg å ha seg med en elev på skolen? Skal si det høres ut som en god ide! gjør det. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 jeg støtter den jeg også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er ganske sjenert og vet ikke helt hvordan jeg skal spørre henne. Jeg møter henne bare på skolen. Jeg har nummeret hennes. Kanskje jeg kan sende henne sms? Nei, du må begynne muntlig. Det at du er sjenert kan du bruke til din fordel, som sagt. Det gjør at mor instinktet hennes trigges når du spørs om hjelp Si at det er en jente i klassen (helst en du ikke får) du liker og spør hva jenter liker, hvordan du kan få henne interessert. Jeg kan jo spørre henne over sms om hun noen gang kunne tenkt seg å ha seg med en elev på skolen? Noo! Ikke hør på de andre! Sjansen er stor for at dama tar dette som at du ønsker å være aktuell og går til rektor/din lærer som igjen gjør at det kommer til foreldrene dine og tipper det blir litt kjedelig/kipt.. Begynn rolig, få henne til å bli kjent med deg og din uerfaren het. Smyg deg innpå henne 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Tror det er liten sjanse, hun er bare 32. Det er nok når de begynner å bli over 40 at de er lette å ta. Da er det slutt på sex i ekteskapet, og de vil de ha en bekreftelse fra andre hold om at de er tiltrekkende. De begynner å gjennomgå en foranding i kroppen, som til dels minner dem om litt puberteten. Da blomstrer gjerne gamle følelser opp igjen, og de tiltrekkes av yngre gutter. Her handler det også litt om at de vil dele erfaringen sin, og være læremestere. De som er 40 og over er nok som sagt de letteste målene, ungene deres har jo i mange tilfeller flyttet ut da, og det er ikke så stor fare for å ødelegge familien. Modne kvinnfolk må høstes inn. Endret 3. juni 2010 av bollerbrus 5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har du kommet noen vei trådstarter? 2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) MILF-jakting ja...tråden her må følges Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria 3 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor hører vi ikke noe fra TS? Kanskje han har funnet kjærligheten. 3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor hører vi ikke noe fra TS? Kanskje han har funnet kjærligheten. Han har vel vært på skolen, er sikkert og leker i lekestativet nå 3 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 eller får gjensittingsstraff av ho læreren? 5 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det hadde vært fett da 4 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 og litt kritt-sex oppå det hele så har vi det 2 Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 og litt kritt-sex oppå det hele så har vi det Kan du utdype begrepet "kritt-sex"? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg