Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg med ei MILF?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør prøve å flexe musklene dine. Husk å ta på wife-beater trøye

Meh, tiltrekker heller til seg de stokk dumme 17-18 år gamle bygdebimboene om man går ut på byen i singlet. (Samtidig som man føler seg som den største douche-bagen i verden samtidig som alle gutta der skal bryte håndbak, nei takk! :p )

For min del gjelder det bare å holde dem mer drita enn meg selv.

Spanderer du vekk drinker osv og da? :o

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Milf er definitivt de beste damene. Har selv fått napp hos to milfs da jeg var i midten av 20-årene. Begge litt over 40 år med barn i ungdomsalderen. Begge fikk jeg med hjem etter tur på byen.

Med den ene ble vi sittende og prate og drikke lenge ut over natten før vi plutselig bare kysset og gikk til soverommet. Her ble det ikke full scorings, men jeg slikket henne til hun kom og jeg fikk også mitt. Vi gjentok dette en gang senere.

Den andre dama ble også sjekket opp på byen og ble med hjem. Hun hadde silikonpupper og full pakke og var helt vill i senga. Hun red meg skikkelig og vi hadde sex hele natta. Mener hun var 41 år.

 

 

Har nå hatt samboer i mer enn to år. Hun er seks år eldre enn meg, og vi stortrives :-) Anonym poster: 7e25d5a1c0b9bb1ed85d5d0e78c7a711 Anonym poster: 7e25d5a1c0b9bb1ed85d5d0e78c7a711

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...