Populært innlegg harald3 Skrevet 21. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Hei, jeg er en gutt på 16 år. Veit om ei dame som jobber på skolen. Hu er rundt 32 år gammel, har 3 barn. Hu er lekker, men hu har desverre en mann på rundt samme alder. Veit ikke om hu liker meg en gang. Har aldri hatt meg noe og vet ikke hvordan man skal gjøre det. Tror du jeg har noe sjans? Hvordan skal jeg gå fram? Endret 21. mai 2010 av harald3 62 Lenke til kommentar
Populært innlegg Petter Skrevet 21. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2010 Hei, jeg er en gutt på 16 år. Veit om ei dame som jobber på skolen. Hu er rundt 32 år gammel, har 3 barn. Hu er lekker, men hu har desverre en mann på rundt samme alder. Veit ikke om hu liker meg en gang. Har aldri hatt meg noe og vet ikke hvordan man skal gjøre det. Tror du jeg har noe sjans? Hvordan skal jeg gå fram? Fyr på! Begynn og flørt med hun til slutt så tar du hun på guttedassen bak pissoaret. 28 Lenke til kommentar
Populært innlegg FlinkeFreddy Skrevet 21. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2010 Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke gjorde 23 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ei på 34 som randomly tilbød seg å være elskerinna mi... Hu som tok kontakt. Hu var ikke stygg for å si det sånn. Tror ikke hu er noe å satse på, trådstarter... ;p Har jo mann og barn... Ville vært uriktig fra din side også. 5 Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå trenger ikke damen være gammel nok til å være din mor heller. Siden Norge tilsynelatende legger til rette for at vi skal få barn mens vi er unge (primetime ftw) er det fullt mulig å finne en på din samme alder, om du absolutt må ha deg med en som har barn. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 fullt mulig å finne en på din samme alder, om du absolutt må ha deg med en som har barn. ... De fleste som tenker milf tviler jeg sterkt på at ser for seg en 16åring altså.. 4 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hele vitsen med en MILF er jo at hun er litt oppi årene... 6 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Haha, for en tråd. Det letteste er vel å prøve seg når milfen din er full. For eksempel er det noen festivaler i rundt deg i sommer?, da er dette plassen. Er du veltrent og har synlige muskler så er det ikke så vanskelig. Bare å flørte og vise litt kropp, så har du henne. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hele vitsen med en MILF er jo at hun er litt oppi årene... Pft. Gammeldags. Da er det mye lettere å finne seg en cougar om man skal ha noe litt oppi årene. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Cougre er jo over 40, og de fleste over 40 har kids, og er da også milfs. Ser du en 16 åring med en 3 måneders gammel unge, og du tenker milf.. da syntes jeg du er sick, rett og slett. 8 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Cougre er jo over 40, og de fleste over 40 har kids, og er da også milfs. Ser du en 16 åring med en 3 måneders gammel unge, og du tenker milf.. da syntes jeg du er sick, rett og slett. Vis du har lyst til å ta henne så er hun per definisjon milf. 2 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Cougre er jo over 40, og de fleste over 40 har kids, og er da også milfs. Ser du en 16 åring med en 3 måneders gammel unge, og du tenker milf.. da syntes jeg du er sick, rett og slett. Hun er en mor. Hvis man får lyst til å kopulere når man ser henne, er hun en mor man har lyst på. 3 Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg trodde det var ulovlig for lærere å ha slike forhold med elever. Lenke til kommentar
My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg trodde det var ulovlig for lærere å ha slike forhold med elever. Da trodde du rett, for det ér ulovlig. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikkje sikkert ho er lærar.. 3 Lenke til kommentar
My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ikkje sikkert ho er lærar.. Han sier hun jobber på skolen hans. Ganske sikker på at det er en lærer. Lenke til kommentar
Gjest Care Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 16-åring som trenger hjelp for å få seg med en 34 år gammel lærer med 3 unger og mann. Good luck. Skaff deg litt erfaring med gjenaldrene. Om et par år og litt erfaring seksuelt, så kan du heller se etter cougars eller MILF'er Tror ikke ei dame på 34 år, som mest sansynlig er seksuelt aktiv, ville blitt tilfredstilt av en 16 år gammel virgin. Sorry. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Latterlig tråd. Du er en liten unge for hu. Hadde du vært 20+ så hadde nok sjangsene vært større. Men, 16 år? neppe Lenke til kommentar
Populært innlegg fiskebollebiff Skrevet 23. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 23. mai 2010 Gjør noe skikkelig slemt, slik at du må sitte igjen etter skolen og få "straff" av denne dama. 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg