Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

levere pc til reperasjon

Anbefalte innlegg

Pc-en min vil ikke fungere... Selv om jeg skifter ut batteri, har strømmen i osv. Den slår seg på og slår seg av med en gang etter 1 sek. Nå må jeg levere denne til butikken igjen, men jeg har et par filmer som er nedlastet fra nettet. Som to sesong fra en serie og noen få musikk filer. Disse sesongene har jeg på dvd fra før, men jeg orket ikke å overføre dem til pc-en så jeg bare lastet de ned når jeg skulle på ferie. Jeg får ikke formatert pc-en heller siden den ikke slår seg på lenge nok. Sliter jeg da? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Norge er det jo ikke forbudt å ta sikkerhetskopi av materiale man eier selv, så hvis du har DVD'ene fra før av ser jeg ikke problemet.

Hvis jeg var i din situasjon så hadde det ikke ødelagt nattesøvnen min om jeg ikke hadde DVD'ene heller...

Radlekatt

Lenke til kommentar

Verkstedet sjekker neppe hvor du har fått innholdet på harddisken din fra, i den grad de i det hele tatt har muligheten til det.

Verste som kan skje i ditt tilfelle er vel dersom disken (partisjonen) må formatteres slik at du mister det som ligger lagret.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...