Fu Manchu Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Trenger litt hjelp til å lage en konge cd til sjenkinga ikveld! Sanger som er i sammen gata som In Flames - Only for the weak Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Dimmu Borgir - Metal Heart Dimmu Borgir - Burn in hell In Flames - Bullet Ride :wink: Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Dimmu Borgir er helt sjef..... Men du kan jo også slenge på Crematory - The fallen (tøff video også ) Litt hardere greier kanskje, men absolutt verdt å sjekke ut er Windir. "Arntor" albumet er rått! Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Old Mans Child - Life Deprived Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Moonspell - Os Senhores Da Guerra .. ikke særlig knallhardt, men meget bra fordetom. Lenke til kommentar
FriEksos Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 In Flames - Suburban Me Ensiferum - Token Of Time Ensiferum - Guardians Of Fate Lenke til kommentar
kip Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Og hva i hel*** har dette med hardware å gjøre? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Covenant - Bullet Vel... det er electro metal. Så egentlig ikke metall, men samme det.. Liker mye annet metall også da. Det er ikke det Norske bandet btw. Ikke The Kovenant. "Seigmen - Hjernen er alene" er jo en klassiker, er ikke helt sikker på om det er metall heller men... Lol, er bra uansett. Btw. liker vanligvis ikke så veldig godt meningsløst tung musikk, men det er behagelig å høre på, innimellom. Men, hørt noe på Terra Polaris? En fyr jeg kjenner spiller i det bandet, er faktisk "ganske" bra/awesome. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Glemte av en alltime klassiker, Satyricon med Mother North. Se om du får tak i videoen. Blodharry og elendig laget, men ganske stilig. Det er 2 versjoner der ute, en med bare sangen, og en litt extended versjon. Let etter den litt utvidede. Den skal være på godt over 7 min, mens den korte er på drøye 6. Får du ikke tar i videoen, gå for sangen. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Fin feilpost! Forøvrig er sangen jeg hører mest på for tiden Axel Rudi Pell - It's gettin' dangerous! God gammel harry 80-talls heavy metal! Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Verdens beste metalllåt noensinne er Iron Maiden med The Number Of The Beast. Akkurat nå hører jeg mest på Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers Lenke til kommentar
talisar Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Glemte av en alltime klassiker, Satyricon med Mother North. Se om du får tak i videoen. Blodharry og elendig laget, men ganske stilig. Det er 2 versjoner der ute, en med bare sangen, og en litt extended versjon. Let etter den litt utvidede. Den skal være på godt over 7 min, mens den korte er på drøye 6. Får du ikke tar i videoen, gå for sangen. Ah.. den videoen har jeg ikke sett siden VGS gitt:) og det er jo en 6 år siden nå Lenke til kommentar
thorel Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Verdens beste metalllåt noensinne er Iron Maiden med The Number Of The Beast.Akkurat nå hører jeg mest på Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers JEG synes Iron Maiden suger BIG TIME Akkurat nå har jeg Agalloch-dilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå